// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

بازی جدید سازندگان Journey برای آیفون، آیپد و تلویزیون اپل معرفی شد

دیشب در جریان کنفرانس خبری اپل، بازی Sky برای آیفون، آیپد و تلویزیون اپل تایید شد.

در جریان کنفرانس خبری کمپانی اپل که دیشب برگزار شده بود، جنووا چن روی صحنه آمد و از بازی جدید استودیو Thatgamecompany برای آیفون، آیپد و تلویزیون اپل رونمایی کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، بازی موبایل Sky، از دیگر آثار استودیو سازنده نظیر بازی Journey و بازی Flower الهام گرفته است ولی این بار با یک بازی چند نفره اجتماعی طرف هستیم.

در جریان بازی Sky شما با هفت نفر دیگر از بازیکنان سایر مناطق جهان گرد هم آمده و دنیای بالای ابرهای آسمان را کشف خواهید کرد. شما در این بازی کنترل کودکانی را برعهده خواهید داشت که به آن‌ها Children of Light گفته می‌شود و وظیفه شما، این است که نور و روشنایی را یک بار دیگر بازگردانید. همچنین یک ویدیو نیز به عنوان معرفی از بازی آیفون Sky منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ را در زومجی تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

اگر جزو اشخاصی هستید که با تلویزیون اپل بازی می‌کنند، به راحتی و تنها با یک انگشت از طریق Siri Remote می‌توانید مشغول بازی شوید. طبق گفته‌های چن، به لطف چیپ 810X تلویزیون اپل، این بازی روی این تلویزیون از گرافیک و جلوه‌های بصری بالایی برخوردار است. بازی Sky در زمستان عرضه خواهد شد.

بازی موبایل Sky

بازی موبایل Sky

بازی موبایل Sky


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده