نویسنده: آرش محمدی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۱

بازی Lona: Realm of Colors، اثر بازی‌ساز ایرانی، به هدف کیک‌استارتر خود رسید

بازی ماجراجویی Lona: Realm of Colors که توسط یک بازی‌ساز ایرانی ساخته شده، توانست بودجه مورد نیازش را در کیک‌استارتر کسب کند.

بازی Lona: Realm of Colors یک بازی ماجراجویی در سبک اشاره و کلیک است. این بازی که با هدف کسب ۲۵.۱۷۲ دلار کیک‌استارتر خود را آغاز کرد، امروز به هدف خود رسید. این بازی رمزآلود، اثر هنرمند و خواننده‌ی ایرانی به نام ترانه کریمی است. به نظر می‌رسد داستان بازی مبهم و رمزآلود است. زیرا در این بازی، هنرمندی به نام لونا در تلاش است تا از طریق نقاشی، به احساسات آشفته‌ی خود غلبه کند.

هدف لونا فقط این نیست که با نقاشی کشیدن از زندگی خود فرار کند، بلکه او می‌خواهد تا بین خیال‌پردازی‌ها و تمایلات مأیوس کننده‌ی خود توازن برقرار کند. سازنده‌ی این بازی، SpaceFox، در صفحه‌ی کیک‌استار خود گفت:

هر بار که او نقاشی می‌کشد، مشکلات زندگی واقعی خود را تبدیل به نقاشی می‌کند و هرچه بیشتر نقاشی می‌کشد، بیشتر از دنیای واقعی دور می‌شود تا بالاخره در هنر خود زندانی می‌شود.

lona realm colors

بازی از ۱۵ فصل تشکیل شده است و هر بخش صحنه‌ای از از زندگی لونا را نمایش می‌دهد. می‌توانید به هریک از این بخش‌ها از دو نمای مختلف نگاه کنید. اگر از نمای دوست صمیمی لونا، که گربه‌ای به نام خانم اشمیت است، صحنه را نگاه کنید، دنیا را روشن خواهید دید که نشانگر دنیای آشفته‌ی لونا است. در حالی که دوست بدبین لونا، که کلاغی به نام آقای روپل است، صحنه‌را بی‌روح و تاریک نشان می‌دهد. شما باید بین این دو نما جابجا شوید تا تعادل را به ذهن لونا بازگردانید.

این شرکت اضافه کرد:

قهرمان ما یک زن هنرمند با استعداد است. او تلاش می‌کند تا با نقاشی کردن بر ذهن آشفته‌ی خود غلبه کند. او همه چیز را از نگاه دوستان خود می‌بیند. او برای اینکه بتواند به زندگی خود ادامه دهد، باید ذهن و احساسات خود را به تعادل برساند و به آرامش درونی برسد. داستان لونا الهام گرفته از داستان‌های زیبا و درام میازاکی است. داستان‌هایی که ما را با احساسات خود بیشتر آشنا می‌کند. ما هم تلاش می‌کنیم تا داستان لونا را اینگونه بیان کنیم.

تا کنون بازی Lona: Realm of Colors فقط برای کامپیوتر درنظر گرفته شده است. اما اگر به هدف نهایی خود که ۳۵٫۰۰۰ دلار است برسد، نسخه‌ی موبایل آن نیز ساخته خواهد شد.

شما می‌توانید با پرداخت حدود ۱۵ دلار، یک نسخه از بازی Lona: Realm of Colors، دسترسی به نسخه‌ی بتا، یک موسیقی از بازی و یک تصویر پس‌زمینه دریافت کنید. این بازی حول و حوش مرداد سال بعد منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیویی از این بازی را تماشا کنید.

برای دانلود این ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده