نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

کنترلر های جدید نینتندو سوییچ با طرح زلدا و سوپر ماریو معرفی شد

کمپانی PowerA به تازگی از دو کنترلر جدید برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرده است.

اگر شما نیز از طرفداران کنسول محبوب و دوست‌داشتنی نینتندو سوییچ هستید، می‌توانید خوشحال باشید چرا که کمپانی PowerA به تازگی از دو کنترلر جدید برای کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرده است. این کنترلرهای سیمی قرار است در ماه اکتبر (آبان ماه) سال جاری روانه بازار شوند.

کمپانی PowerA برای طراحی این کنترلرهای جذاب از دو بازی The Legend of Zelda: Breathe of the Wild و نیز مجموعه بازی‌های سوپر ماریو الهام گرفته است. هر دوی این کنترلرها از کابل‌های یواس‌بی ۱۰ فوتی (معادل سه متر)، بدنه پلاستیکی و شش شوکر قابل‌تعویض برخوردار هستند. شما می‌توانید تصاویر این کنترلرهای زیبا را در زیر ببینید:

هر یک از این کنترلرها با قیمتی معادل ۳۰ دلار به بازار عرضه خواهند شد. البته این نسخه منحصر به فرد در جزئیاتی با نسخه اصلی کنترلرهای نینتندو سوییچ تفاوت دارد. برای مثال در کنترلرهای PowerA، دیگر از موتورهای لرزاننده مخصوص نینتدو سوییچ، قابلیت کنترل با حرکت‌دادن دسته و نیز پیشتیبانی از Amiibo از طریق NFC خبری نخواهد بود.

کنترلرهای زلدا و سوپرماریو کمپانی PowerA در تاریخ ۲۳ اکتبر (اول آبان ماه) سال جاری به بازار عرضه خواهند شد. این کنترلرها در حال حاضر در سایت آمازون برای پیش‌خرید در دسترس هستند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده