// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

فهرست کامل اسامی بازیگران فیلم جدید وودی آلن منتشر شد

فهرست کامل بازیگران فیلم جدید وودی آلن منتشر شد که در میان آن‌ها نام بازیگران مطرحی همچون جود لاو، ربکا هال، لیو شرایبر و دیه‌گو لونا به چشم می‌خورد.

وودی آلن، فیلمساز کهنه‌کار دنیای سینما، فهرست کامل بازیگران فیلم جدیدش را که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده معرفی کرد. بر این اساس به جز ال فانینگ، سلنا گومز و تیموتی چالامت که حضورشان پیش از این تایید شده بود، بازیگران مطرح دیگری همچون جود لاو، لیو شرایبر، دیه‌گو لونا، ربکا هال، آنالی اشفورد، چری جونز، ویل راجرز و کلی روهرباچ در این اثر به ایفای نقش خواهند پرداخت. تا به این لحظه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی داستان فیلم منتشر نشده است.

آلن پس از فیلم‌های کافه سوسایتی (Café Society) و واندرویل (Wonder Wheel)، در فیلم جدیدش نیز دوباره با ویتوریو استورارو، تصویربردار برنده‌ی سه جایزه‌ی اسکار سینما، همکاری خواهد کرد. استورارو سابقه‌ی تصویربرداری فیلم‌هایی همچون اینک آخرالزمان (Apocalypse Now)، آخرین تانگو در پاریس (Last Tango in Paris) و محمد رسول الله (Muhammad: The Messenger of God) را در کارنامه دارد.

woody allen

لتی اندرسون نیز که تهیه‌کنندگی ۲۴ فیلم آخر وودی آلن را بر عهده داشته است در این پروژه نیز وی را به‌عنوان تهیه‌کننده همراهی خواهد کرد.

جود لاو در اواسط سال جاری فیلم شاه آرتور: افسانه شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword) به کارگردانی گای ریچی را بر پرده‌ی سینماها داشت که این اثر در نهایت با شکست مالی بزرگی روبه‌رو شد. او که این روزها سر تصویربرداری قسمت دوم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) به سر می‌برد در آینده‌ای نزدیک در کنار رونی مارا و استیسی مارتین در درام موزیکال ووکس لوکس (Vox Lux) به کارگردانی بردی کوربت به ایفای نقش خواهد پرداخت.

دیه‌گو لونا مکزیکی که برای بازی در نقش اصلی بازسازی فیلم صورت زخمی (Scarface) انتخاب شده، در این سال‌های اخیر با حضور در فیلم‌های مطرحی همچون ایلیسیم (Elysium)، روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) و نقش‌آفرینی در چندین فیلم مکزیکی، فرانسوی و اسپانیایی، جایگاه خود را به‌عنوان بازیگری بین‌المللی تثبیت کرده است. او در حال حاضر فیلم مرگ‌بازان (Flatliners) را در مراحل پس از تولید دارد که به‌نوعی بازسازی فیلمی مشهور به همین نام، محصول سال ۱۹۹۰ است.

لیو شرایبر اخیرا بازی در فصل پنجم سریال ری داناوان (Ray Donovan) را به اتمام رسانده که این سریال در حال حاضر از شبکه‌ی شوتایم در حال پخش است. ربکا هال نیز که پیش از این در فیلم ویکی کریستینا بارسلونا (Vicky Cristina Barcelona) سابقه‌ی همکاری با آلن را داشته است، در حال حاضر فیلم هلمز و واتسون (Holmes and Watson) را در مراحل پس از تولید دارد.

woody allen

آخرین اثر وودی آلن تحت عنوان واندرویل که بازیگرانی نظیر کیت وینسلت، جیمز بلوشی و جاستین تیمبرلیک در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند برای نخستین بار در ماه آینده در جشنواره‌ی نیویورک به نمایش درخواهد آمد. آمازون تاریخ آغاز نمایش عمومی این اثر را نیز برای یکم دسامبر (۱۰ آذر) سال جاری در نظر گرفته است. با این حال پیش از این تاریخ، فیلم را در دسترس کاربران ویژه‌ی سرویس استریم خود قرار خواهد داد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده