نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

باندل بازی NBA 2K18 به زودی در کانادا عرضه خواهد شد

هم‌زمان با عرضه بازی NBA 2K18، باندل پلی‌استیشن 4 این بازی نیز در امریکای شمالی عرضه خواهد شد.

همان‌طورکه اطلاع دارید بازی NBA 2K18 اواخر هفته جاری به بازار عرضه خواهد شد. حالا طبق آخرین اخبار بازی، شعبه کانادایی کمپانی پلی‌استیشن از نسخه باندل یک ترابایتی پلی‌استیشن 4 این بازی رونمایی کرده است. این باندل که تنها در کشور کانادا عرضه خواهد شد، یک نسخه از این بازی در حال عرضه را نیز شامل می‌شود.

از آن‌جایی که این باندل قرار است تنها در کانادا عرضه شود، به همین دلیل بازی عرضه شده به همراه این باندل نیز کاور نسخه کانادایی بازی را یدک خواهد کشید که تصویر دمار دروزان بازیکن باشگاه تورنتو رپترز روی آن به چشم می‌خورد. این باندل با قیمتی معادل ۳۷۹ دلار کانادا و در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریورماه) سال جاری عرضه خواهد شد.

NBA 2K18 Bundle

چندی پیش بود که کمپانی توکی اسپورتس (2K Sports)  از اضافه شدن حالت جدیدی به این بازی با نام The Neighborhood خبر داد و علاوه بر این دیدیم که چطور انتقال کایری اروینگ از تیم کلیولند کاوالیرز به تیم بوستون سلتیکس باعث تغییر کاور این بازی شد. به دنبال این جا به جایی کمپانی توکی اسپورتز به تازگی تصویر جدیدی از کاور این بازی منتشر کرد که ایروینگ را در حالی که پیراهن سبز و سفید تیم سلتیکس را بر تن داشت نشان می‌داد. هرچند از آن‌جایی که این جا به جایی نزدیک به زمان عرضه بازی اتفاق افتاد، بازی NBA 2K18 در زمان عرضه با همان کاور قبلی خود ارائه خواهد شد.

NBA 2K18 برای آن‌دسته از خریدارانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند، در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریورماه) و برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان، پلی استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های ویندوزی در دسترس خواهد بود و سایر طرفداران نیز می‌توانند این بازی را هم‌زمان با عرضه جهانی آن و در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریورماه) سال جاری تهیه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده