نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

گرت دیلاهانت به جمع بازیگران سریال The Gifted پیوست

کمپانی مارول و فاکس از اضافه شدن گرت دیلاهانت به جمع بازیگران فصل اول سریال استعداد (The Gifted) خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بخش تلویزیونی مارول و کمپانی فاکس قرن بیستم از حضور بازیگر دیگری در سریال The Gifted خبر داده‌اند. به نظر می‌رسد که در فصل اول این سریال قرار است به منشا شخصیت رادریک کمپل، ملقب به اهاب (Ahab) پرداخته شود. طبق گفته مارول، گرت دیلاهانت به جمع بازیگران سریال The Gifted اضافه شده است. به‌گفته وب‌سایت ددلاین، این بازیگر ۵۲ ساله قرار است در چند قسمت این سریال یک نقش کلیدی را بازی کند و دکتر کمپل نام این شخصیت است. طبق توصیفی که از نقش دیلاهانت منتشر شده:

دکتر کمپل یک پژوهشگر است که در مورد میوتنت‌ها تحقیق می‌کند و توسط سرویس سنتینل استخدام شده است. او یک متخصص فوق‌العاده با شخصیتی خشک و ترسناک است که دارای یک ماموریت مشکوک و محرمانه است. 

Ahab

در کامیک، کمپل به‌عنوان یک مرد خوب و درستکار معرفی می‌شود، اما زمانی که او آینده را برای مدت کوتاهی مشاهده می‌کند و می‌بیند که دنیا توسط آپوکالیپس (Apocalypse) که یک شکارچی میتونت دیوانه است، اداره می‌شود، ماموریت پلیدانه‌ای را آغاز می‌کند تا آینده را تغییر بدهد. اقدامات کمپل باعث می‌شود تا آینده‌ای که او نمی‌خواست اتفاق بیفتد، رخ دهد. خوانندگان کتاب‌های کامیک آشنایی خوبی با این شخصیت دارند، چرا که او نقش مهمی را در خلق شخصیت ریچل سامرز داشته است. ناتالی آلین لیند در نقش لورن استراکر، پرسی هینس وایت در نقش اندی استراکر، امی اکر در نقش کیتلین استراکر، استیون مویر در نقش رید استراکر، جیمی چانگ در نقش بلینک، اما دومونت در نقش پولاریس، بلر ردفورد در نقش تاندربرد و شان تیل در نقش اکلیپس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Gifted حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش هفتگی فصل اول سریال The Gifted از تاریخ ۲ اکتبر امسال (۱۰ مهر) آغاز خواهد شد. هنوز تعداد قسمت‌های فصل اول این سریال تایید و اعلام نشده است. همچنین اتفاقات این سریال در دنیای سینمایی X-Men و دنیای سریال Legion (لژیون) جریان ندارد. کار ساخت سریال The Gifted بر عهده مت نیکس است و برایان سینگر نیز کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این سریال را بر عهده داشته است. در حاشیه پنل مشترک بخش تلویزیونی مارول و کمپانی فاکس قرن بیستم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، دومین تریلر سریال The Gifted منتشر شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده