// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

تریلر گیم پلی Metroid: Samus Returns با محوریت ۱۰ دقیقه آغازین بازی

در آستانه عرضه بازی Metroid: Samus Returns برای 3DS، تریلری از گیم‌پلی این بازی منتشر شد که ۱۰ دقیقه اول آن را نشان می‌دهد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو تریلر جدیدی از بازی Metroid: Samus Returns منتشر کرد که روند ۱۰ دقیقه اول این بازی روی کنسول نینتندو 3DS را نشان می‌دهد. بازی مذکور در واقع نسخه بازسازی‌شده بازی Metroid II: Return of Samus است که در سال ۱۹۹۱ روی کنسول گیم بوی عرضه شده بود.

در تریلر منتشر شده که در انتهای مطلب قرار گرفته است، می‌توانیم نگاهی به قابلیت‌های جدید ساموس بیندازیم. با اینکه این بازی نسخه بازسازی‌شده بازی Metroid II است، اما محتویات تازه‌ای از جمله قابلیت‌های جدید ساموس و ویژگی‌های دیگر را در خود جای داده است. به‌طور مثال در این بازی ساموس از قابلیتی به نام Aeion بهره‌مند است که به وی اجازه می‌دهد به‌واسطه‌ نوار انرژی خود از توانایی‌های مختلف خود استفاده کند. ساموس به‌واسطه این قابلیت می‌تواند سرعت شلیک سلاح خود را افزایش دهد یا اینکه زره خود را تقویت کند تا به مدت زمان کوتاهی از خطرات به دور بماند.

بازی Metroid: Samus Returns برای عرضه در تاریخ ۲۴ شهریورماه (۱۵ سپتامبر) برنامه‌ریزی شده است و به‌طور انحصاری برای کاربران کنسول دستی نینتندو، یعنی 3DS در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

این بازی اولین بار در نمایشگاه E3 2017 با انتشار تریلر معرفی شد. در خبر‌های دیگر مربوط به این بازی انحصاری،‌ چندی پیش نسخه کالکتور این بازی معرفی شد که گویا تصویر جلد آن دو طرفه است که یکی از این عکس‌ها همانند نسخه قدیمی این بازی طراحی شده است. همین‌طور می‌توانید کنسول نینتندو 3DS XL با ظاهر بازی Metroid: Samus Returns را نیز در خبری دیگر مشاهده کنید


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده