// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

بازی Super Mario 64 را به صورت آنلاین بازی کنید

Kaze Emanuar با ساخت یک رام به واسطه‌ی هک، بخش چند نفره را به بازی Super Mario 64 اضافه کرد و آن را Super Mario 64 Online نامید.

در جدیدترین اخبار بازی، یکی از طرفداران مجموعه Mario با ساخت یک ROM در قالب هک به کاربران اجازه می‌دهد که بازی Super Mario 64 را به صورت آنلاین با دوستانشان تجربه کنند. کیز امانوار (Kaze Emanuar) با ساختن این رام آن را بازی Super Mario 64 Online نامگذاری کرد.

این بازی به کاربران اجازه می‌دهد که در جایگاه کاراکتر‌های دوست‌ داشتنی این مجموعه حاضر شوند و در دنیای ماریو بازی را پیش ببرند. کاراکتر‌های یاد شده شامل والوئیجی، روزالینا، یوشی و دیگر کاراکتر‌ها می‌شود. قابل توجه است که هر یک از کاراکتر‌ها از حرکات منحصر‌به‌فرد خود برخوردار هستند. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

البته به نظر می‌رسد به جز ویژگی آنلاین بازی کردن، تغییرات کوچکی در بخش کاراکتر‌ها و نقشه، محتوای دیگری به این بازی اضافه نشده است. همچنین در تریلر یاد شده توانستیم نگاهی به حالت‌های این بازی بیاندازیم که شامل مسابقات و قایم‌موشک می‌شود. به گفته سازنده، سرور‌های این رام می‌تواند کاربران زیادی را در خود جای دهد.

همچنین سازنده این بازی انجمنی را نیز برای این رام در نظر گرفته است که طرفداران می‌توانند به آن مراجعه کنند. در صورت تمایل می‌توانید بازی را از اینجا دانلود کنید و در ادامه مطلب نگاهی به تنظیمات و نحوه‌ی راه‌اندازی آن بیاندازید:

| |

بازی Super Mario 64 در ابتدا ۲۱ سال پیش برای کنسول نینتندو 64 عرضه شد.

در مطالب دیگر مربوط به بازی Mario، نسخه بعدی این مجموعه بازی Super Mario Odyssey نام دارد که در سبک سه‌بعدی و پلتفرمر طراحی شده است. بازی مذکور دی ماه سال گذشته در رویدادی در توکیو معرفی شد. این بازی در واقع از نظر سبک در جایگاه نسخه‌های پیشین این بازی یعنی Super Mario Galaxy، Super Mario Sunshine و Super Mario 64 قرار می‌گیرد. بازی Super Mario Odyssey در تاریخ ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده