نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵

واکنش رایان جانسون به شایعات احتمال کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX

رایان جانسون در مصاحبه اخیر خودش به شایعاتی مبنی بر احتمال کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX واکنش نشان داد.

هفته گذشته، کمپانی لوکاس فیلم از قطع همکاری با کالین ترورو، کارگردان فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) خبر داد. از رایان جانسون و جی جی آبرامز به‌عنوان دو گزینه اصلی جانشینی ترورو در این فیلم نام برده می‌شود. جانسون در حال حاضر کارگردانی فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را بر عهده دارد و در حال تکمیل این فیلم است. با این حال، گفته می‌شود که او گزینه محبوب و اصلی لوکاس فیلم برای کارگردانی فیلم Star Wars: Episode IX است. همچنین جانسون پیش از این گفته بود که دوست دارد فیلم دیگری در دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را کارگردانی کند. حال جانسون به این شایعات واکنش نشان داده و در مورد آن توضیحاتی را به اشتراک گذاشته است. او گفت:

هرگز کارگردانی قسمت نهم این فیلم در برنامه من نبوده است. بنابراین، من نمی‌دانم که دقیقا چه اتفاقی در حال رخ دادن است. در حال حاضر تمام تمرکز من روی تکمیل قسمت هشتم است و من تجربه ساخت یک فیلم در دنیای جنگ ستارگان را داشته‌ام. در حال حاضر من خارج از این فیلم قرار دارم و از دید یک مخاطب می‌توانم به آن واکنش نشان بدهم. بنابراین نه، من فعلا در مورد آن نمی‌توانم فکر کنم و هرکسی می‌تواند کارگردانی این فیلم را قبول کند. من واقعا هیجان‌زده هستم که دوباره قرار است عضوی از گروه مخاطبان باشم و روی صندلی بنشینم و ببینم که فیلمساز بعدی چه چیزی را قرار است به ما نشان دهد و داستان چگونه قرار است به پایان برسد.

Rian Johnson

فیلم Star Wars: Episode IX قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) روی پرده برود. علاوه بر این، جانسون تایید کرد که جوزف گوردون لویت که با او در سه فیلم قبلی خود همکاری داشته، قرار است نقش کوتاهی را در فیلم Star Wars: The Last Jedi بر عهده داشته باشد. او صداپیشگی یک بیگانه فضایی را در این فیلم بر عهده داشته است که طبق گفته جانسون نقش او بسیار کوتاه، اما بسیار بامزه است. علاوه بر کارگردانی، جانسون کار نوشتن فیلم Star Wars: The Last Jedi را نیز بر عهده داشته است.

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده