نویسنده: آرش محمدی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تریلر هنگام انتشار بازی Samurai Shodown V Special

بازی Samurai Shodown V Special اخیرا منتشر شد و به همین دلیل شاهد انتشار تریلر جدیدی نیز از آن بودیم. 

طبق اعلام شرکت‌های SNK و Code Mystics در بلاگ پلی استیشن، بازی Samurai Shodown V Special دیروز برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا منتشر شد. به همین مناسبت تریلر جدیدی از بازی هم منتشر شد که ویژگی‌های آن را نمایش می‌دهد. 

بازی Samurai Shodown V Special به قیمت ۱۴٫۹۹دلار به فروش می‌رسد و با خرید نسخه‌ی پلی استیشن 4 یا ویتا، نسخه دیگر را هم به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. در این بازی، صحنه‌های خشن حذف نشده‌اند و شما می‌توانید انتظار یک بازی بی‌رحم و خونین را داشته باشید. بازی شامل بخش چندنفره آنلاین، تروفی‌ها، جدول رده‌بندی و بخش گالری است و شما می‌توانید موسیقی منوی بازی را تغییر دهید.

شما در این بازی باید در زمان و نحوه‌ی حملات خود دقت کنید. نه این که ضربات پشت سر هم به صورت کمبو وارد کنید. در بازی دو نوار وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. نوار Sword Gauge میزان آسیبی را که می‌توانید وارد کنید نشان می‌دهد. اگر ضربه بزنید این نوار خالی می‌شود و برعکس، اگر ضربه نزنید این نوار پر می‌شود.

Samurai Shodown V Special

نوار دوم، نوار Rage Gauge است که در تمامی سری بازی‌های Samurai Shodown ثابت است. اگر ضربه بخورید، این نوار پر می‌شود. بعد از پر شدن، ضربات شما قوی‌تر شده و می‌توانید ضربه نهایی را وارد کنید. علاوه بر این موارد کوچک زیادی در بازی وجود دارد مانند خلع سلاح کردن حریف و Fatalityهایی شبیه به بازی Mortal Kombat. اگر به دنبال بازی مبارزه‌ای و در عین حال فنی و تکنیکی هستید، می‌توانید بازی Samurai Shodown V Special را امتحان کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر و اسکرین‌شات‌هایی از بازی را مشاهده کنید:

برای دانلود این تریلر از آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده