نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰

بررسی بازی Destiny 2 از دید سایت های معتبر دنیا

بررسی و نمره‌های بازی Destiny 2، خبر از یک بازی شوتر اول شخص آنلاین موفق دیگر می‌دهند. با مروری بر نمره‌های بازی همراه زومجی باشید. 

مقاله مرتبط

اولین نسخه از بازی Destiny در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و بازخورد‌های خوب منتقدین و گیمر‌ها را نیز در پی داشت. استودیو بانجی و کمپانی اکتیویژن برای آن بازی بسته‌های الحاقی و محتویات مختلفی عرضه کردند و پشتیبانی خوبی از آن داشتند؛ تا اینکه چند وقت پیش نسخه دوم این بازی را رسما معرفی کردند. حال بازی Destiny 2 چند روزی است که برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده و قرار است در تاریخ ۲ آبان برای پی سی نیز منتشر شود. این بازی در حالی برای کامپیوتر منتشر خواهد شد که نسخه اول آن، هرگز برای این پلتفرم منتشر نشده بود و Destiny 2 اولین نسخه از سری دستینی است که کاربران پی‌سی هم قادر به تجربه آن خواهند بود. 

Destiny 2 یک بازی شوتر اول-شخص آنلاین است که المان‌های نقش‌آفرینی و MMO نیز در آن دیده می‌شود. یکی از تفاوت‌های بازی در مقایسه با نسخه اول که سازندگان هم تاکید زیادی روی آن داشته‌اند، اهمیت بیش‌تر داستان در بازی است و بازی از حیث داستانی، روایت سرراست‌تری در مقایسه با نسخه اول خواهد داشت و دیگر قرار نیست مجبور شوید برای پی بردن به داستان، خودتان دست به کار شوید و در این مورد تحقیق کنید! بازی البته از حیث گیم‌پلی شباهت زیادی به نسخه قبلی دارد و تغییراتی که در آن اعمال شده‌اند، آن‌قدر عمیق و بزرگ نیستند و همین باعث خواهد شد تا طرفداران قدیمی مجموعه، خیلی راحت بتوانند با Destiny 2 ارتباط برقرار کنند. 

بازی Destiny 2 این روز‌ها با استقبال خیلی خوبی از جانب طرفداران مواجه شده و طبق اعلام سازندگان، شمار کاربران همزمان آن از مرز یک میلیون نفر هم عبور کرده است. همچنین این بازی در هفته اول انتشار در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان نیز قرار گرفت. در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری بر بررسی بازی Destiny 2 و نمره‌های آن از دید سایت‌های معتبر دنیا داشته باشیم:

Destiny 2

  • سازنده: بانجی
  • ناشر: اکتیویژن
  • پلتفرم: پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی
  • تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور نسخه کنسولی / ۲ آبان نسخه پی‌سی
  • سبک: شوتر اول شخص آنلاین

Destiny 2

اتک آف فن بوی: ۹۰ از ۱۰۰

Destiny 2 در مقایسه با نسخه اول این سری، یک پیشرفت اساسی است و همه‌چیز در بازی منطقی‌تر است. حالت‌های کمپین، Co-Op و بخش رقابتی دست به دست هم داده‌اند تا تجربه‌ای کامل و عالی ارائه کنند. 

گیم اینفورمر: ۹۰ از ۱۰۰

Destiny 2 یک بازی بسیار عظیم و سرگرم‌کننده است که پتانسیل صد‌ها ساعت سرگرم کردن مخاطب را دارد. با اینکه بازی مشکلاتی جزئی دارد، اما در مجموع بانجی دنباله‌ای عالی برای بازی‌ای با ایده خوب ساخته است و استودیو‌های دیگر هم باید برای دنباله‌سازی، به کاری که این شرکت کرده توجه داشته باشند. شخصا امید زیادی دارم که بتوانیم این بازی را برای چندین سال آینده تجربه کنیم و امیدوارم که بانجی هم با پشتیبانی درست، بتواند بازی را کماکان جذاب نگه دارد. 

آی‌جی‌ان: ۸۵ از ۱۰۰

بازی Destiny 2 به لطف گیم‌پلی غنی و عالی و داستان‌گویی قوی، یک تجربه و بازی هیجان‌انگیز به شمار می‌رود. شاید بازی تمام ویژگی‌هایی را که منتظرشان بودم نداشته باشد، اما گیم‌پلی بازی که مبتنی بر المان‌های اجتماعی است کیفیت خوبی دارد و علاوه بر این برای پیشرفت در بازی و عملکرد خوب، جوایز باارزشی هم دریافت می‌کنید. شاید یک سری باگ‌ها و همچنین نبود رویداد‌های خاص اصلی‌ترین مشکلات بازی باشند، اما به مرور زمان بازی تجربه بهتری را ارائه خواهد کرد. 

زومجی: ۸۰ از ۱۰۰

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر خود کند، اما این بازی با محیط‌های متنوع و انبوهی که چه در بخش داستانی و چه در حالت Raid ارائه می‌دهد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پرهیجانی با پیروزی و شکست کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات این بازی است و به‌ویژه در ابتدا می‌توانید با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی شوید. لودینگ‌های طولانی مدت و همچنین زمان طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره PvP و PvE، آزاردهنده است و باید در آینده اکتیویژن روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد.

گیم‌اسپات: ۸۰ از ۱۰۰

تنوع بالا و گستردگی عالی بازی، عواملی هستند که باعث می‌شوند دستینی 2 همواره جذاب باقی بماند و حتی زمانی که سطح شما در بازی هم ارتقا پیدا می‌کند، باز کارهایی هستند که بتوانید از انجام دادن‌شان لذت ببرید؛ کار‌هایی مثل انجام چالش‌های مختلف یا صرفا ماجراجویی کردن در دنیای بزرگ بازی به همراه دوستان. در کل Destiny 2 شروع بسیار قوی و عالی‌ای داشته و از این نظر بسیار بهتر از نسخه اول است. 

دیستراکتوید: ۷۵ از ۱۰۰

Destiny 2 بسیاری از اشتباهاتی را که نسخه اول انجام داده بود، تکرار کرده است. با این حال بازی از یک نظر بهتر از نسخه قبلی است و آن هم اینکه گشتن در دنیای بزرگ آن و تلاش برای پیدا کردن آیتم‌های مختلف، کاری لذت‌بخش است. 

هاردکور گیمر: ۷۰ از ۱۰۰

بخش داستانی خوب، Strike‌های جذاب و لذت‌بخش و انواع و اقسام ماموریت‌های فرعی، باعث خواهند شد تا Destiny 2 را برای مدت طولانی بازی کنید و با آن سرگرم شوید. اما مشکل اصلی این بازی، این است که Destiny 2 بیش از آنکه یک دنباله واقعی باشد، شبیه به یک بسته الحاقی برای نسخه اول بازی است. 

بررسی بازی Destiny 2

بررسی بازی Destiny 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده