// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

یوبیسافت بازی شوتر Atomega را هفته آینده برای استیم منتشر می‌کند

بازی شوتر اول شخص آنلاین Atomega توسط یوبیسافت معرفی شد و در تاریخ ۲۸ شهریور برای پی سی منتشر می‌شود.

یوبی سافت رسما بازی جدید خود با نام Atomega را در سبک شوتر آنلاین معرفی کرد و با توجه به تاریخ انتشار اعلام‌شده، شما لازم نیست زمان زیادی تا تجربه این بازی منتظر بمانید. Atomega هفته آینده برای استیم منتشر می‌شود.

بازی Atomega در سبک شوتر اول-شخص آنلاین است و ماجراهای آن در زمانی اتقاق می‌افتد که هستی به سرعت در حال انقراض است و ربات‌ها طی تحولاتی دارای اندازه‌های متفاوتی شده‌اند. ربات‌های کوچک، سرعت و چابکی مورد نیاز را دارند؛ در حالی که ربات‌های غول‌پیکر از قدرت بالایی بهره می‌برند، اما چابکی لازم را نخواهند داشت. بازیکنان می‌توانند با سلیقه خود کنترل ربات‌ها را به دست بگیرند و در جایی به دور از زندگی بشر و موجودات زنده به مقابله با ربات‌های یکدیگر بپردازند و برای کنترل بر مناطق و سیاره‌ها با یکدیگر به مبارزه دست بزنند. هدف نهایی در بازی، کسب بیشترین امتیاز توسط بازیکنان است. هر مسابقه آنلاین قابلیت پشتیبانی از ۱۰ بازیکن را دارد و بازیکنان در هشت راند با یکدیگر برای کسب امتیاز بیشتر مبارزه خواهند کرد.

بازی Atomega توسط استودیو Reflections (یکی از استودیو‌های کمپانی یوبی‌سافت واقع در بریتانیا) ساخته شده است که پیشتر بازی‌هایی نظیر بازی Grow Home و Grow Up را توسعه داده بود. طبق اعلام سازندگان،‌ آنها عمدا Atomega را با مفاهیم غیر معمول ساخته‌اند تا بازیکنان را متعجب کنند و تجربه لذت‌بخش و جدیدی را برای آنها به ارمغان بیاورند.

هرچند بازی‌های قبلی استودیو ریفلکشنز هم برای پلتفرم پی سی و هم برای کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شده بود، اما در حال حاضر خبری از نسخه‌های کنسولی این بازی منتشر نشده است. Atomega در تاریخ ۲۸ شهریور و با قیمت ۹.۹۹ دلار برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده