نویسنده: آرش محمدی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۸

تریلری جدید از گیم پلی بازی Outcast – Second Contact منتشر شد

تریلر جدید بازی Outcast – Second Contact منتشر شد. در این تریلر، شخصیت بازی به جستجوی محیط اطراف می‌پردازد.

امروز، شرکت‌های Appeal Studio و Bigben Interactiv باز هم تریلری جدید از بازی Outcast – Second Contact منتشر کردند. شخصیت اصلی بازی در این تریلر محیط‌های مختلف بازی را جست و جو می‌کند و رفتار ساکنان آن را نمایش می‌دهد. همچنین سازندگان بازی اعلام کردند که این بازی مهر امسال منتشر خواهد شد.

بازی Outcast – Second Contact، یک بازسازی از بازی Outcast است. Outcast یک بازی ماجراجویی، اکشن و کلاسیک است که نوآوری‌های زیادی داشت. مانند دنیای بزرگی به نام Adelpha که شما می‌‌توانستید آزادانه در آن به گشت و گذار بپردازید. با این که بازی موفقیت‌های زیادی را کسب کرد، اما به دلیل ورشکستگی شرکت سازنده‌ی بازی، انتشار سری‌های بعدی بازی متوقف شد. خوشبختانه این شرکت توانست حقوق خود را دوباره کسب کند و ساخت سری بعدی بازی را شروع کند.

محیط بازی، Adelpha، شامل شش بخش مختلف است که از اول بازی در دسترس است. هر بخش سختی‌های مخصوص خود را دارد و برخی از بخش‌ها می‌توانند سخت‌تر از بخش‌های دیگر باشند. بازیکنان می‌توانند به وسیله‌ی Daokaها که درگاه‌های باستانی هستند، بین مناطق مختلف جابه‌جا شوند. اعمال بازیکنان روی محیط اطراف و ساکنان آن، اثر مستقیم دارد.به طور مثال در این ویدیو، شخصیت اصلی بازی دستگاه یک موجود بیگانه را نابود می‌کند و این کار، باعث عصبانیت آن موجود می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی گیم‌پلی بازی Outcast – Second Contact را تماشا کنید. این بازی در مهر ماه امسال برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

برای دانلود این تریلر از آپارات اقدام کنید


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده