نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

علاقه لئوناردو دی کاپریو به بازی در فیلم زندگینامه استن لی

به نظر می‌رسد که لئوناردو دی کاپریو علاقه دارد تا در فیلم زندگینامه استن لی، نقش این اسطوره دنیای مارول را بازی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گفته می‌شود که لئوناردو دی کاپریو علاقه دارد تا در فیلم زندگینامه استن لی، نقش خالق شخصیت مرد عنکبوتی و اسطوره دنیای مارول و کامیک را بازی کند. اخیرا نمایشگاه هاسبرو کان ۲۰۱۷ موسوم به HasCon، برگزار شده و استن لی مهمان ویژه این نمایشگاه که مختص طرفداران محصولات کمپانی هاسبرو است، بوده است. در حاشیه این نمایشگاه از لی پرسیده شد که او دوست دارد چه کسی نقش او را در فیلم زندگینامه وی بازی کند. لی در جواب گفت که اخیرا دی‌کاپریو را ملاقات کرده و دی‌کاپریو به او گفته است که دوست دارد نقش وی را در فیلم زندگینامه استن لی بازی کند. استن لی گفت:

باور می‌کنید یا نه، من مدتی پیش با لئوناردو دی‌کاپریو در این رابطه صحبت کرده بودم. او همسایه من است و چند ماه پیش در یک روز با هم داشتیم صحبت می‌کردیم و او به من گفت که این خیلی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است که داستان شما قرار است به‌روی پرده‌های سینما برود و دوست دارد نقش من را در این فیلم بازی کند. بنابراین من به او گفتم که خب من باید از شما تست بازیگری بگیرم تا مطمئن شویم که شما برای بازی در این نقش مناسب هستید یا باید به فکر بازیگر دیگری باشیم.

stan lee

استن لی در بخشی از صحبت‌های خود با زبان طنز و کمدی خود صحبت کرد تا کسانی که در محل حضور داشتند کمی بخندند و لبخند بزنند. او در ادامه از دی‌کاپریو تمجید کرد و گفت که دی‌کاپریو از طرفداران مارول است و روی دیوارهای اتاق‌‌اش در خانه پدری خود پوسترهای بزرگی از شخصیت‌ها و مجموعه‌های مارول دارد. اخیرا نیز خبرها و شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه کمپانی برادران وارنر علاقه دارد تا دی‌کاپریو را برای بازی در نقش جوکر در فیلم مستقل این شخصیت استخدام کند. اتفاقات این فیلم قرار نیست در دنیای سینمایی دی‌سی جریان داشته باشد و قرار است به منشا شخصیت جوکر بپردازد. با این حال، ممکن است دی‌کاپریو مجبور شود از بین نقش جوکر و استن لی، تنها یک نقش را بپذیرد.

دی‌کاپریو تا به امروز در فیلم‌های زندگینامه متعددی به ایفای نقش پرداخته است و برای بازی در این فیلم‌ها شهرت دارد. دی‌کاپریو سرانجام برای بازی در فیلم The Revenant (از گور برخاسته) به کارگردانی الخاندرو اینیاریتو، که یک فیلم زندگینامه است، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مرد شد. در شهریور سال گذشته، گفته شد که کمپانی فاکس قرن بیستم در نظر دارد تا فیلمی ماجراجویانه و اکشن بر اساس زندگی استن لی تولید و اکران کند. مارک مارون، تهیه‌کننده سریال GLOW به‌همراه مارتی باون و ویک گادفری تهیه‌کنندگی فیلم زندگینامه استن لی را بر عهده دارد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده