// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

کاراکترهای بازی انحصاری Hokuto ga Gotoku معرفی شدند

کمپانی سگا اطلاعاتی از کاراکتر‌هایی که در بازی انحصاری Hokuto ga Gotoku حضور خواهند داشت، منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا از سه کاراکتر پروژه اکشن ماجراجویی خود یعنی بازی Hokuto ga Gotoku  رونمایی کرد. بازی مذکور با داشتن المان‌هایی از مجموعه Yakuza خود را در دنیای Fist of the North Star جای داده است. سازندگان تصاویری از شخصیت‌های این بازی منتشر کردند که پیش‌تر با آنها در مجموعه Fist of the North Star آشناییت داشتیم.

کاراکتر Toki که برادر دوم Hokuto به شمار می‌رود، از دوران کودکی با Kenshiro هنرهای رزمی Hokuto Shinken را آموخته‌اند. وی یکی از بهترین کاندید‌ها برای جایگزینی در جایگاه استادی در رشته Hokuto Shinken بود که پس از جنگ هسته‌ای به کمک Kenshiro  و Yuria رفت، این امر سبب شد که وی بیمار شود. وی قصد دارد که با هنر‌های رزمی Hokuto Shinken خود را مداوا کند.

Hokuto Ga Gotoku

Rei که در جایگاه استادی در رشته Nanto Suicho Ken حضور دارد به دنبال خواهر وی است که به دست مردی که هفت جای زخم روی سینه خود داشت، ربوده شده است. وی پس از جمع‌آوری اطلاعاتی به شهر Eden سفر کرد که خواهر خود را پیدا کند.

Hokuto Ga Gotoku

Airi خواهر Rei است که در مراسم عروسی‌اش به دست مرد یاد شده ربوده شده است. وی برای اینکه او را مجبور کرده بودند چیزهایی را ببیند خود را به واسطه‌ سمی نابینا کرده است. برای اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید در ادامه تریلر معرفی آن را که چندی پیش منتشر شد دانلود و تماشا کنید.

 |  | 

همچنین سگا چندی پیش اطلاعاتی در مورد نسخه‌های بعدی مجموعه Yakuza منتشر کرد که شاهد انتشار تصاویر و ویدیویی از بازی Yakuz Kiwami 2 بودیم. بازی Hokuto ga Gotoku به واسطه‌ی موتور بازی‌سازی Yakuza Kiwami در حال توسعه است و در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی به طور انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 منتشر می‌شود. از طرفی سگا قصد دارد که اطلاعاتی از این بازی در نمایشگاه توکیو گیم شو 2017  منتشر کند.

Hokuto Ga Gotoku


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده