// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

تریلر جدید بازی Marvel vs. Capcom Infinite کاراکتر Iron Man را نشان می‌دهد

کپکام با انتشار تریلری جدید از بازی مبارزه‌ای Marvel vs. Capcom Infinite، حرکات کاراکتر Iron Man را نشان می‌دهد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام از پروژه مبارزه‌ای خود یعنی بازی Marvel vs. Capcom Infinite تریلری جدید منتشر کرد. تریلر یاد شده کاراکتر محبوب و دوست‌داشتنی تونی استارک را در لباس زرهی خود یعنی Iron Man نشان می‌دهد. در این تریلر می‌توانیم نگاهی دقیق به ضربات زنجیره‌ای و حرکات تمام‌کننده آن بیندازیم.

به نقل از نشست خبری، کمپانی کپکام از امروز تریلرهایی را با محوریت ۱۲ مبارز و ۶ عدد Infinity Stone منتشر خواهد کرد. پس طرفداران منتظر ویدیو‌های جدید از این بازی مبارزه‌ای باشند.

بازی Marvel vs. Capcom: Infinite در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و  پی سی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. گفتنی است که در تریلر تاریخ ۲۱ سپتامبر به چشم می‌خورد که تاریخ عرضه نسخه ژاپنی این بازی است.

| |

در مطالب دیگر مربوط به بازی Marvel vs. Capcom می‌توانید تریلر معرفی کاراکتر‌های جدید، تریلر بخش داستانی در E3 2017 و تریلر سینمایی آن را در زومجی تماشا کنید. همچنین چندی پیش کپکام لیست برنامه های خود برای حضور در توکیو گیم شو 2017 را اعلام کرد. همین‌طور برای آشنایی بیشتر با کاراکتر‌های حاضر در بازی نگاهی به این مطلب بیندازید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده