// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بازی Tricky Towers به‌ زودی به ایکس‌ باکس وان راه پیدا می‌‌کند

استودیو WeirdBeard Games اعلام کرد که بازی خانه‌‌سازی Tricky Towers به‌زودی به جمع‌ بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود.

بازی Tricky Towers، ساخته استودیو ویرد‌بیرد گیمز (WeirdBeard Games) سال گذشته همین موقع برای پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شد و با حال‌و‌هوای خانه‌سازی خود در دسترس طرفداران این سبک قرار گرفت. حال در میان جدیدترین اخبار بازی سازندگان اعلام کردند که این بازی به کنسول ایکس باکس وان نیز راه پیدا خواهد کرد.

در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) یعنی جمعه آینده، بازی Tricky Towers به جمع بازی‌های کنسول ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود. گفتنی است که نسخه ایکس‌باکس وان این بازی دارای حالت ویژه‌ای است که به‌طور انحصاری برای این کنسول در نظر گرفته شده است.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که تریکی تاورز یک بازی خانه‌سازی (Tertris) چندنفره است. روند بازی طوری پیش می‌رود که شما در آن با آجر‌ها ارتفاع برج خود را افزایش می‌دهید و در آن‌سو حریف شما قصد دارد با اجرای قابلیت‌هایی برج شما را سرنگون کند. شما نیز می‌توانید با اجرای قابلیت‌های دفاعی و تهاجمی با حریف‌تان رقابت کنید تا بتوانید به بالاترین امتیازات دست پیدا کنید.

بازی Tricky Towers هم‌اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای کاربران کامپیوتر و پلی‌استیشن 4 در دسترس است. برای اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن یا وب‌سایت رسمی‌اش نگاهی بیندازید.

همین‌طور چندی پیش سازندگان با انتشار تریلری از این بازی اعلام کردند که در انتهای سال جاری میلادی پلی‌استیشن 4 میزبان نسخه فیزیکی بازی Tricky Tower خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر یاد شده را تماشا کنید و با گیم‌پلی آن آشنا شوید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده