نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

تصاویری از شخصیت‌ های فیلم Black Panther منتشر شد

به تازگی تصاویر جدیدی از شخصیت‌های فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) منتشر شده که ما می‌توانیم به طور واضح شاهد لباس تی‌چالا، شوری و پلنگ طلایی یعنی اریک کیلمونگر باشیم.

کمپانی ساخت اسباب بازی Hasbro اخیرا نسخه‌های با کیفیتی از بسته‌بندی‌های خط تولید اکشن فیگور‌های فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) خود عرضه کرده که حالا تصاویری از این اکشن فیگورها منتشر شده است. ما می‌توانیم جزئیات خیلی خوبی از ظاهر و شکل شخصیت‌های فیلم Black Panther مانند لباس تی‌چالا، شوری و پلنگ طلایی یعنی اریک کیلمونگر که شخصیت منفی داستان است را در این اکشن فیگورها به خوبی مشاهده کنیم.

فیلم پلنگ سیاه یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ است که طرفداران به شدت برای دیدن آن لحظه شماری می‌کنند و حدس زدن اینکه چرا فیلمی که هنوز اکران نشده آنقدر در دل طرفداران جا خوش کرده و افراد زیادی را به خودش جذب کرده اصلا سخت نیست. تی‌چالا اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) ظاهر شد و همانجا بود توجه همه را به خود جلب کرد و طرفداران خاص خودش را پیدا کرد، پس با این حساب نباید شانس رفتن به سرزمین او یعنی ویکاندا و بررسی کردن و معرفی کردن آن اصلا از دست داده می‌شد. استودیو مارول تا به امروز تنها یک تیزر تریلر از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده که در آن یک تریلر هم اطلاعات زیادی دستگیر بیننده نمی‌شود. پس می‌توانیم از کمپانی Hasbro تشکر کنیم که با ساخت اکشن فیگورهایی با کیفیت از شخصیت‌های اصلی فیلم مانند شوری و پلنگ طلایی یعنی اریک کیلمونگر به ما کمک خیلی زیادی در شناخت آنها و مشاهده جزئیات ظاهر و لباس این شخصیت‌ها کرد.

با مشاهده لباس پلنگ طلایی یا اریک کیلمونگر می‌بینیم که لباس او تفاوت خیلی کمی با لباس تی‌چالا یا پلنگ سیاه دارد و در لباس او خطوطی طلایی و موج‌هایی با متریال وایبرینیم (Vibranium) طلایی به کار رفته است. در بین همین عکس‌ها، به تصویری دیگری از پلنگ سیاه برمی‌خوریم که لباس او با خطوط آبی رنگ زیبایی تزئین شده که نسبت به تصویر اول او کمی تفاوت دارد. 

در این تصاویر، شوری هم خیلی جذاب و لباس او خیلی جالب به نظر می‌رسد. ما امیدواریم که همانند انتشار تریلر استودیو مارول، عرضه محصولات و وسایل تبلیغاتی به همینجا ختم نشده و همچنان ادامه داشته باشد. به احتمال زیاد تریلر بعدی‌ای که از فیلم Black Panther منتشر می‌شود با اکران فیلم ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok) هم‌زمان خواهد بود اما باز هم معلوم نیست و ما باید منتظر بمانیم.

چادویک بوزمن، مایکل بی جردن، اندی سرکیس، دانای گوریرا، لوپیتا نیونگو، مارتین فریمن، استرلینگ کی براون، آنجلا باست، فارست ویتاکر، دنیل کالویا، وینستون دوک، لتیشیا رایت، جان کانی، سیدل نوئل و فلورنس کاسومبا از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station، بوده است. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده کوگلر و جو رابرت کول، نویسنده سریال «مردم علیه او.جی سیمپسون: داستان مجرمانه آمریکایی» (The People v. O.J. Simpson: American Crime Story) بوده است.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. 

Black Panther


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده