نویسنده: آرش محمدی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۸

آپدیت بزرگ بازی LawBreakers امروز منتشر خواهد شد

بازی اول شخص LawBreakers در آپدیت امروز خود تغییرات زیادی را شاهد خواهد بود.

بازی LawBreakers، اثر شوتر اول-شخص، جدید و منحصربه‌فرد کلیف بلزینسکی (سازنده‌ی بازی Gears of War و موسس استودیو باس کی پروداکشنز)، بروزرسانی بزرگی را دریافت خواهد کرد. این بروزرسانی، شامل تغییرات و موارد جدید زیادی است.

چشم‌گیرترین تغییر در این بروزرسانی، محدود کردن نقش‌ها در Quick Play است. این بازی بازخوردهای زیادی در این زمینه داشته است و این تغییرات به دنباله‌ی این بازخوردها انجام خواهد شد. استودیو Boss Key اضافه کرد که بازی به این شکل بسیار سرگرم‌کننده‌تر خواهد بود.

از این به بعد، در حالت Quick Play بازی، فقط دو نفر می‌توانند یک نقش را بازی کنند. یعنی در بازی مشاهده نخواهید کرد که یک نقش، سه بار انتخاب شده است. از اهداف اصلی باس کی این است که شما با گیم‌پلی‌های گوناگونی روبه‌رو شوید تا هم با دشمنان مختلف مقابله کنید و هم شما را مجبور به انتخاب نقش جدیدی کند. در ادامه، سازنده‌ی بازی اضافه کرد که این تغییر باعث کاهش خستگی‌های ناشی از انتخاب کردن نقش‌های یکسان می‌شود.

استودیو باس کی اضافه کرد:

حالت Quick Play جایی است که بازیکنان با مهارت‌های مختلف کنار هم بازی می‌کنند، اما برای بعضی‌ بازیکنان جایی است که بازیکنان برای حالت Competitive Ranked که در آینده راه‌اندازی خواهد شد، تمرین می‌کنند. ما به این دلیل نقش‌های بازی را به دو محدود کردیم که در بازی‌های Competitive Ranked، شاهد بازی‌ها و مسابقات زیبایی باشیم. در این زمان، ما حالت Competitive Ranked را آزمایش می‌کنیم تا در آینده منتشر کنیم. مثل همیشه، ما از نظرات شما استقبال می‌کنیم، پس لطفا ما را از نظرات خود آگاه سازید.

بازی LawBreakers روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر به قیمت ۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. هنوز خبری از نسخه‌ی ایکس باکس وان این بازی نیست، در حالی که کلیف بلزینسکی گفته بود که نمی‌توان نسخه‌ی ایکس باکس وان را کنار گذاشت. نظر شما کاربران زومجی در مورد این بروزرسانی چیست؟


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده