// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

برنده مسابقات بازی Street Fighter V جایزه خود را به آسیب‌ دیدگان طوفان ایرما اهدا کرد

برنده مقام اول بازی Street Fighter V در مسابقات Dreamhack Montreal، جایزه خود را به مصیبت‌زدگان طوفان ایرما اهدا کرد.

در میان جدیدترین اخبار مسابقات حول رویداد Dreamhack Montreal، دو دنگ که آن را با نام ناکل‌دو (Du “NuckleDu” Dang)  نیز می‌شناسیم در رشته بازی Street Fighter V مقام اول را به خود اختصاص داد. وی با انتشار عکسی از وی به همراه جایزه‌اش در توییتر خود اعلام کرد که جایزه خود را به مصیبت‌زدگان طوفان ایرما اهدا می‌کند.

در ادامه می‌توانید توییت وی را مشاهده کنید:

street fighter v

مقام اول را در مسابقات DreamHack Montreal کسب کردم! جایزه خود را به مصیبت‌زنگان ایرما اهدا می‌کنم. از تمامی شما برای پشتیبانی تشکر می‌کنم!

به نقل از وب‌سایت DreamHack، جایزه نفر اول رشته Street Fighter V سال جاری ۱۰ هزار دلار ارزش دارد.

اگر با مسابقات DreamHack آشناییت ندارید باید گفت که این رویداد بزرگ، مسابقات ورزش‌های الکترونیک (eSport) را در رشته‌های بازی Counter Strike: Global Offensive، بازی The Hearthstone Grand Prix، بازی Smash Bros روی Wii U و The Capcom Pro Tour را برگزار می‌کند.

همچنین چندی پیش استودیو بانجی با همکاری Direct Relief به کمک آسیب‌دیدگان طوفان هاروی رفت. در این راستا فروشگاه Bungie علامت قلب-مانندی را با قیمت ۱۵ دلار در دسترس کاربران قرار داد که درآمد حاصل از آن به موئسسه خیریه Direct Relief سپرده می‌شود. کاربران با خرید این نشان می‌توانند آن را روی کاراکتر خود در بازی Destiny 2 اعمال کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده