// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

تعداد کاربران بازی Granblue Fantasy از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد

بازیکنان بازی موبایل Granblue Fantasy از مرز ۱۷ میلیون کاربر عبور کرده‌اند و سازندگان به مناسبت این امر رویدادی را برگزار کردند.

در میان جدیدترین اخبار بازی موبایل، استودیو سای‌گیمز (Cygames) اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی Granblue Fantasy، که در سبک JRPG طراحی شده است، از مرز ۱۷ میلیون کاربر عبور کرده است.

اگر با این بازی آشناییت ندارید باید گفت که Granblue Fantasy یک اثر نقش‌ آفرینی است که در سال ۲۰۱۴ در ژاپن عرضه شده است. گفتنی است که بازی مذکور از زبان انگلیسی نیز پشتیبانی می‌کند. این بازی آیفون و اندروید با داشتن جلوه‌های هنری و موسیقی متن زیبای خود محبوبیت خاصی را به خود جلب کرده است. طراحی هنری این بازی به دست هیدئو مینابا، کارگردان هنری بازی Final Fantasy IX و Final Fantasy XII، انجام شده است و مسئولیت تنظیم موسیقی متن آن نیز به دست نوبو اوماتسو سپرده شده بود. همچنین انیمه‌ای نیز از این بازی ساخته شده است که با نام Granblue Fantasy The Animation در دسترس است.

همانند گذشته سازندگان به مناسبت این امر آیتم‌هایی را به طور رایگان برای کاربران در نظر گرفته‌اند. این اتفاق همچنین ماه گذشته، پس از عبور تعداد کاربران این بازی از مرز ۱۶ میلیون کاربر رخ داد. در این راستا کاربران به طور روزانه تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه (۲۲ سپتامبر) می‌توانند از بخش Draw آیتم‌هایی را به رایگان از آن خود کنند و همچنین از ۲۰۰ عدد کریستال نیز بهره‌مند شوند. همچنین به گفته سازندگان برخی از جوایز این بازی به طور انتخابی به برخی از کاربران اهدا می‌شود.

granblue fantasy

۱.۵ برار RP و EXP و تغییراتی در بخش مصرف AP وEP، از دیگر مزایایی است که سازندگان در دسترس کاربران قرار داده‌اند. همچنین نیروزاهایی را که کاربران پیش‌تر برای افزایش مهارت‌های خود استفاده می‌کردند، حال تاثیر آنها تا تاریخ ۳۱ شهریور دوبرابر خواهد بود.

علاوه بر مزایای یاد شده، سازندگان با همکاری استودیو دی‌ام‌ام گیمز رویدادی را با حال‌و‌هوای بازی Tuken Ranbu برگزار کردند که محتویات بازی یاد شده را به Granblue Fantasy اضافه می‌کند که با آیتم‌های رایگانی نیز همراه است.

این رویداد ویژه که با نام Fate Horizon Katsugeki/ Touken Ranbu معرفی شد به کاربران اجازه می‌دهد که پس از اینکه مرحله اول را به پایان رساندند، هدایت کاراکتر Izuminokami Kanesada را بر عهده بگیرند. اما برای اینکه بتوانید کاراکتر مذکور را نگهداری کنید باید نوار وفاداری وی را پُر کنید. در آن سو شاهد کاراکتر Yamanbagiri هستیم که از طریق صندوق‌های داخل بازی قابل آزاد‌سازی است. همینطور کاربران می‌توانند با به اتمام رساندن تمامی ماموریت‌ها، کاراکتر Mikazuki Munechika را نیز از آن خود کنند. کاراکتر‌های دیگری نیز در این رویداد جای گرفته است که کاربران در حین بازی با آنها روبرو خواهند شد.

یکی از آیتم‌های قابل توجه این رویداد، کلاس ویژه سامورایی است که کاربران با آغاز کردن ماموریت‌ها به دست می‌آورند. این امر می‌تواند برای کاربران کارکشته در صرفه‌جویی وقت موثر باشد. رویداد یاد شده یک روز زودتر از مزایای فوق یعنی در تاریخ ۳۰ شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

در حالی که بازی Granblue Fantasy هم اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، آیفون و اندروید در دسترس است، نسخه پلی‌استیشن 4 آن با نام بازی Granblue Fantasy Project Re: Link با همکاری استودیو پلاتینیوم گیمز در دست توسعه قرار دارد. بازی مذکور سال گذشته معرفی شد و تا به حال اخبار زیادی از آن منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود که در نمایشگاه  Tokyo Game Show 2017 یا اینکه رویداد Granblue Festival اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.

در ادامه می‌توانید عکس کاراکتر‌های جدید را که به واسطه این رویداد به بازی اضافه می‌شود، مشاهده کنید.

granblue fantasy


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده