// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

رجی فیس ام از موجودی کنسول SNES Classic در زمان عرضه می گوید

رجی فیس ام در جدیدترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرده که نینتندو تولید کنسول SNES Classic را به طور چشم گیری افزایش داده است.

یکی از مشکلات زمان عرضه کنسول NES Classic این بود که موجودی آن به اندازه‌ای کم بود که در زمان کوتاهی پیدا کردن آن در خرده‌فروشی‌های مختلف کم شد و خیلی از هواداران نتوانستند این کنسول خاطره انگیز را خریداری کنند. حال سوال پیش می‌آید که آیا SNES Classic نیز از این مشکل رنج خواهد برد یا نه.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌ های بازی، رجی فیس ام، مدیر کمپانی نینتندو در آمریکا، در جدیدترین مصاحبه‌ی خود به این نکته اشاره کرده است که نینتندو به طور چشم گیری تولید SNES Classic را افزایش داده است تا در زمان عرضه کنسول، با کمبود دستگاه مواجه نشویم. این گفته در حالی است که چندی پیش SNES Classic برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته بود و در زمان کمی تمامی موجودی‌ها به اتمام رسید و مخاطبان، با مشکل مواجه شدند.

در این رابطه نیز رجی فیس ام اعلام کرد که علاقه‌مندان به هیچ‌وجه بالای ۸۰ دلار برای این کنسول به فروشنده‌های آنلاین پرداخت نکنند زیرا در زمان عرضه به راحتی می‌توانند کنسول مورد علاقه‌ی خود را خریداری کنند. همچنین در رابطه با مشکل کمبود موجودی در زمان پیش فروش اعلام کرد که پیش خرید این کنسول در خرده‌فروشی‌های مختلف از کنترل ما خارج شده بود و این مشکل در زمان عرضه وجود نخواهد داشت.

اما در ارتباط با کمبود دستگاه NES Classic، رجی فیس ام در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که تولید پایین این دستگاه عمدی نبود و نینتندو به دلیل اینکه فکر می‌کرد NES کنسول آن چنان معروفی نیست، تعداد زیادی از آن را تولید نکرد. حال با تمام این تفاسیر ظاهرا نینتندو از کمبود NES Classic درس گرفته و این مشکل را در SNES شاهد نخواهیم بود.

کنسول SNES Classic در تاریخ هفت مهرماه (۲۹ سپتامبر) با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد و شامل ۲۱ بازی مختلف نظیر بازی Donkey Kong Country، بازی Final Fantasy III و Legend of Zelda: A Link to the Past می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده