نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

دو بازی Bayonetta و Vanquish احتمالا در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد

با توجه به لیست چند خرده‌فروشی، احتمالا دو بازی Vanquish و Bayonetta در قالب یک مجموعه منتشر خواهند شد. 

Vanquish و Bayonetta دو بازی موفق کمپانی سگا هستند که اخیرا برای کامپیوتر هم منتشر شدند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و با توجه به لیست چند خرده‌فروشی، احتمالا این دو بازی در قالب یک مجموعه برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهند شد. اولین بار در یک خرده‌فروشی در کشور چک با نام Alza این مجموعه را لیست کرد و پس از آن بازی در لیست خرده‌ فروشی‌های FilmGame و EsteLacnejsie نیز قرار گرفت. 

تنها تفاوتی که بین این خرده‌فروشی‌ها وجود دارد، این است که فروشگاه Alza تاریخ انتشار بازی را نوامبر اعلام کرده و فروشگاه‌های دیگر اکتبر را به عنوان زمان انتشار بازی ثبت کرده‌اند. همچنین یکی از خرده‌فروشی‌ها قیمت بازی را ۵۵ یورو اعلام کرده است. البته تا زمانی که سگا واکنشی به این موضوع نشان نداده، نمی‌توان در مورد واقعی بودن یا نبودن این مجموعه اظهار نظر کرد. 

بازی باینوتا اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شد و در سال ۲۰۱۴ برای Wii U نیز پورت شد. همچنین نسخه پی سی بازی نیز چندی پیش در دسترس قرار گرفت. بازی Vanquish هم یک سال پس از بایونتا یعنی در سال ۲۰۱۰ برای کنسول‌های نسل هفتمی سونی و مایکروسافت منتشر شد و اخیرا برای پی‌سی نیز در دسترس قرار گرفت. 

نظرات خود را در مورد احتمال انتشار این مجموعه بازی با زومجی در میان بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده