نویسنده: علیرضا قاسمی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

پرفروش ترین بازی های هفته پلی استیشن 4 در ژاپن؛ صدرنشینی Everybody’s Golf

سونی آمار پر فروش‌ترین بازی‌های این هفته فروشگاه پلی استیشن در ژاپن را منتشر کرد و بنا بر این آمار، بازی Everybody’s Golf موفق شد صدر جدول را از بازی Dragon Quest III بگیرد. 

شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت آمار پر فروش‌ترین بازی‌های پلی‌ استیشن استور در ژاپن از تاریخ ۱ تا ۱۲ شهریور ماه را منتشر کرده است که در زیر مشاهده می‌کنید:

رتبهنام بازی
۱Everybody’s Golf
۲Dragon Quest III
۳Undertale
۴Rainbow Six Siege
۵Resident Evil Revelation: Unveiled Edition
۶Dragon Quest II
۷Dragon Quest X All in One Package
۸Minecraft: PlayStation 4 Edition
۹Kaiji VR: Zetsubo no Tekkotsu Watari
۱۰Dragon Quest XI
۱۱Nights of Azure 2
۱۲Horizon Zero Dawn
۱۳Dragon Quest
۱۴Mega Man Legacy Collection
۱۵Gravity Rush 2
۱۶Yomawari: Midnight Shadows
۱۷Bloodborne
۱۸Mega Man Legacy Collection 2
۱۹Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
۲۰Windjammers

بازی Everybody’s Golf که توسط شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت توسعه یافته است، در جایگاه اول فروش بازی در پلی‌ اسیتشن 4 قرار داشته و بازی Dragon Quest III: The Seeds of Salvation که توسط اسکوئر انیکس انتشار یافته است، با یک پله سقوط نسبت به آمار هفته‌ی پیشین، در رتبه‌ی دوم قرار دارد. بازی Undertale هم که توسط توبی فاکس توسعه یافته است، در جایگاه سوم قرار دارد و نشان داده که به عنوان یک بازی کالت، در ژاپن هم طرفداران خاص خود را دارد. 

بازی Dragon Quest XI هم با سقوطی شگفت انگیز، در حالی که هفته‌ی گذشته جایگاه پنجم جدول را در اختیار داشت، این هفته در رتبه‌ی ۱۰ جای گرفت و بازی Nights of Azure 2 را با رتبه‌ی ۱۱، به دنبال خود می‌بیند. 

بازی Everybody’s Golf مورد توجه تحلیل و بررسی‌های شرکت مدیا کری‌ایت قرار گرفته است. مطابق این بررسی‌ها، این بازی در خرده فروشی‌ رقم فروش ۱۰۰۷۱۰ واحدی را تجربه کرده است و دوشادوش بازی دیگر این مجموعه، با نام Everybody’s Golf 6 که در پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود و ۱۰۰ هزار نسخه فروش داشته است، قرار گرفته است. 

البته Everybody’s Golf 6 یک سال پیش از اینکه روی پلی‌استیشن 3 منتشر شود، برای پلی‌استیشن ویتا عرضه شده بود. بنابراین، زمانی که شرایط Everybody’s Golf 6 را با شرایط Everybody’s Golf مقایسه می‌کنیم، در می‌یابیم که این بازی، دستاورد چندان درخشانی هم کسب نکرده است. همچنین، بازی Everybody’s Golf در تاریخ ۱۳ تیرماه روی گوشی‌های هوشمند منتشر شده است و تا تاریخ ۵ شهریور ماه، ۳ میلیون دانلود را ثبت کرده است. این بدین معنی است، که همکاری بین کنسول‌ها و گوشیهای هوشمند، محدود است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده