نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

انتشار تصاویر جدید از سریال The Punisher

به‌تازگی مجله امپایر دو تصویر جدید را از سریال مورد انتظار پانیشر (The Punisher) منتشر کرده است.

سریال The Punisher هنوز تاریخ پخش رسمی ندارد، اما به نظر می‌رسد که به زمان انتشار این سریال نزدیک هستیم. هفته گذشته، مارول و نت‌فلیکس تصویر جدیدی را از سریال The Punisher منتشر کردند که در آن شاهد حضور فرانک کسل در ارتش بودیم. حال دو تصویر جدید از این سریال مورد انتظار منتشر شده است. این تصاویر هنوز به‌صورت رسمی منتشر نشده‌اند و به همین دلیل از کیفیت بالایی برخوردار نیستند، اما یکی از آنها اولین تصویر از شخصیت میکرو را در این سریال به ما ارائه می‌کند. همچنین تصویر دوم از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال The Punisher است که فرانک کسل در حال هدفگیری یک شخص یا اشخاص نامشخص است. شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

The Punisher

The Punisher

ماه گذشته، سریال The Defenders (دیفندرز) از شبکه نت فلیکس منتشر شد. در پایان قسمت پایانی این سریال، تیزر تریلر کوتاه سریال The Punisher نشان داده شد و برای اولین بار تصاویر کوتاهی از این سریال بسیار مورد انتظار را مشاهده کردیم. همچنین اوایل این ماه، تیزر کوتاه دیگری از این سریال به‌همراه نام احتمالی قسمت‌های آن منتشر شد. علاوه بر این، سریال The Punisher دارای یک پنل در نمایشگاه نیویورک کامیک کان است و انتظار می‌رود که اولین تریلر رسمی این سریال به‌همراه تاریخ پخش آن، در این پنل منتشر شود. همچنین جان برنتال، بازیگر نقش فرانک کسل ملقب به پانیشر، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت امپایر انجام داده و گفته است درک می‌کند که چرا پانیشر خشم خود را کنترل نمی‌کند. برنتال گفت:

این تنها چیزی است که باعث می‌شود شیطان برای لحظاتی سکوت کند. او تلاش می‌کند که از هویت پانیشر دوری کند، اما نمی‌تواند از آن خارج شود. بخشی از من برای بازگشت به تاریکی گرسنه است و هیجان‌زده هستم که قرار است در آن سقوط کنم و قرار است به پیاده‌روی‌های طولانی در تاریکی بازگردم.

شخصیت پانیشر در دنیای سینمایی مارول برای اولین‌بار در فصل دوم سریال Daredevil (دردویل) معرفی شد. با این حال، هنوز زمان انتشار فصل اول سریال The Punisher اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این سریال در ماه نوامبر امسال پخش شودسریال The Punisher در ۱۳ قسمت تولید شده و کار ساخت آن بر عهده استیو لایت‌فوت بوده است. این سریال قرار است از شبکه نت‌فلیکس منتشر شود.

جان برنتال در نقش فرانک کسل/پانیشر، دنیل وبر در نقش لوئیس والکوت، جیسون آر. مور در نقش کرتیس هویل، پال شولز در نقش راولینز، جیمی ری نیومن در نقش سارا لیبرمن، مایکل ناتانسون در نقش سام استاین، دبورا آن ول در نقش کارن پیج، شهره آغداشلو در نقش فرح مدنی و امبر رز روا در نقش دایانا مدنی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Punisher حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده