نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فصل چهارم سریال Gotham: بروس وین تبدیل به شوالیه تاریکی می‌ شود

همانطور که در انتهای فصل سوم سریال گاتهام (Gotham) و تریلر فصل جدید دیدیم، به نظر می‌رسد که ما در فصل ۴ می‌توانیم انتظار تبدیل شدن بروس وین به شوالیه تاریکی را داشته باشیم.

در جدیدترین تریلر فصل چهارم سریال گاتهام (Gotham) و در انتهای فصل سوم این سریال دیدیم که در شخصیت نوجوانی بروس وین با بازی دیوید مازوز چقدر نشانه‌های مختلف از شوالیه تاریکی وجود دارد و از همین حالا دارد نگرانی‌اش را درباره مشکلات شهر گاتهام و اتفاقاتی که ممکن است در آینده بیافتد نشان می‌دهد و ما در تریلر هم برخی از آنها را مشاهده کردیم که درباره مسئولیتش دربرابر این شهر صحبت می‌کند. شما می‌توانید جدیدترین تریلر فصل 4 سریال Gotham را در اینجا مشاهده کنید. همانطور که در تریلر مشاهده کردید، ما در فصل جدید می‌توانیم این نشانه‌های شوالیه تاریکی بروس را در قالب اعمال مختلف هم مشاهده کنیم که او سعی دارد با همین سن کم تا جایی که می‌تواند سایه جرم و جنایت را از شهر محبوب خود پاک کند تا شاید دیگر بلایی که سر خودش در کودکی آمد، سر هیچ شهروند دیگری پیش نیاید. همچنین امیدواریم که به زودی بتوانیم علاوه بر یک قهرمان خیابانی بودن، نشانه‌هایی از شکل‌گیری بتمن در وجود بروس را هم ببینیم.

همانطور که شهر گاتهام به خوبی در جرم و جنایت معروف است، ما در این فصل قرار است از چشم انداز جدید و زاویه دیگری این جرایم که سطح شهر را به کلی پوشانده‌ است ببینیم. دوباره در این فصل هم همانند سه فصل گذشته دو شخصیت جیم گوردن (با بازی بن مکنزی) و هاروی بولک (با بازی دانل لوگ) قرار است در خط مقدم با فاسد‌ترین و دیوانه‌تری شخصیت‌های منفور و شرور شهرشان مبارزه کنند. زمانی که گوردن و بولک و همچنین خود شهر گاتهام برای بهبود و خوب شدن شهر به شدت تلاش می‌کنند و از طرف دیگر مجرمان خلاف جهت آنها و برای نابودی شهرشان عزم خود را جزم کرده‌اند، یک قهرمان جدید برمی‌خیزد، بروس وینی (با بازی دیوید مازوز) که احساس می‌کند که در این بحبحه و شرایط بغرنج برای بهتر شدن وضعیت شهر و کم شدن جنایت‌ها مسئولیت‌هایی بر گردنش است.

Gotham

سریال Gotham براساس شخصیت‌های اصلی است که در کتاب‌های کامیک دی سی وجود دارند و توسط بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر تهیه و تولید شده است. برونو هلر که تهیه کننده اجرایی این سریال است، وظیفه نویسندگی بخش زیادی از قسمت‌های آن را هم داشته است. دنی کانن هم علاوه بر تهیه کنندگی اجرایی این سریال، وظیفه کارگردانی فصل چهارم را هم برعهده دارد.

در این سریال ما شاهد حضور شخصیت‌هایی مانند بن مکنزی در نقش کاراگاه جیم گوردن، دانل لوگ در نقش هاروی بولک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل/کت وومن آینده داستان، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما/ریدرلر آینده، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن، مگی گیا در نقش پویزن آیوی آینده، بندیکت ساموئل در نقش مد هتر و مایکل چکلیس در نقش کاراگاه ناتانیل بارنز بودیم و مطمئنا از آنجایی که می‌توان گفت همه آنها تا حدودی نقش‌های اصلی هستند، در فصل ۴ هم قطع به یقین حضور خواهند داشت. 

فصل چهارم سریال Gotham برای شروع پخش در تاریخ پنج شنبه در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۰ شهریور ۱۳۹۶) ساعت ۸ شب در شبکه فاکس برنامه ریزی شده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده