// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

NBC به دنبال ساخت سریالی پلیسی به تهیه کنندگی میلو ونتیمیگلیا است

سریال Greenlit با موضوعی پلیسی به کارگردانی فیلیپ نویس و تهیه کنندگی میلو ونتیمیگلیا برای پخش از شبکه NBC آماده خواهد شد.

شبکه‌ی NBC در جدیدترین اقدام خود به دنبال ساخت یک درام پلیسی تحت عنوان Greenlit است و بدین منظور توافقات لازم را نیز با عوامل مختلف پشت دوربین به انجام رسانده است. کوین اوهیر نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی کار خواهد بود و فیلیپ نویس استرالیایی نیز که ساخت فیلم‌هایی نظیر بازی‌های میهن پرستانه (Patriot Games) و سالت (Salt) را در کارنامه دارد، کارگردانی مجموعه را بر عهده خواهد داشت.

بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم (20th Century Fox) به همراه اندرو لنچفسکی (Royal Pains)، اوهیر و نویس تهیه‌کنندگان مجموعه خواهند بود. میلو ونتیمیگلیا، بازیگر و تهیه‌کننده‌ی مطرح آثار تلویزیونی نیز از طریق کمپانی شخصی خود با نام DiVide Pictures در تولید این سریال مشارکت خواهد داشت.

سریال Greenlit داستان یک نیروی ویژه متشکل از پنج مامور فدرال با توانمندی‌های بسیار بالا است که این افراد در سازمان‌هایی نظیر FBI ،CIA یا گروه ضربت سابقه‌ی خدمت دارند. وظیفه‌ی این گروه محافظت از آن دسته ماموران دولتی است که مورد هدف سازمان‌های جنایی مختلف قرار می‌گیرند.

میلو ونتیمیگلیا، ستاره‌ی سریال تحسین‌شده‌ی شبکه‌ی NBC تحت عنوان «این ما هستیم» (This Is Us) به حساب می‌آید که فصل اول آن، نامزدی جایزه‌ی امی را در بخش بهترین بازیگر مرد مجموعه‌ی درام برای وی به ارمغان آورد. ونتیمیگلیا پیش از این نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال قهرمان‌ها (Heroes) با NBC همکاری کرده بود. پخش فصل دوم سریال This Is Us از بیست و ششم سپتامبر (۴ مهر) سال جاری از شبکه‌ی NBC آغاز خواهد شد.

This Is Us

این نخستین بار نیست که گروه سازنده‌ی Greenlit در یک سریال پلیسی با یکدیگر به همکاری می‌پردازند. در ماه اکتبر بود که آنها فیلمنامه‌ی یک سریال تلویزیونی تحت عنوان Kin را به فاکس فروختند که داستان آن درباره‌ی خانواده‌ای از افسران پلیس فلوریدا است که پس از ناپدید شدن رئیس بدنام یکی از گروه‌های سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر، به عنوان مظنونین اصلی معرفی می‌شوند.

NBC اخیرا قرارداد ساخت مجموعه‌ای تحت عنوان مانیفست (Manifest) را با رابرت زمکیس و جیف ریک به امضا رسانده که داستان آن درباره‌ی هواپیمایی است که در حین پرواز به یکباره ناپدید و بقایای آن، پنچ سال بعد داخل دریا پیدا می‌شود. این شبکه همچنین به دنبال ساخت درامی سیاسی با نام جمهوری (Republic) با همکاری گرگ برلانتی، سازنده‌ی سریال نقطه کور (Blindspot) است. از دیگر پروژه‌های آینده‌ی NBC می‌توان به سریال «حدس بزن چه کسی درگذشت» (Guess Who Died) به نویسندگی و تهیه‌کنندگی نورمن لیر و پیتر تولان اشاره کرد که لیر آن را بر اساس اتفاقات زندگی شخصی خودش خواهد ساخت.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده