// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

سام راکول در نقش جورج دابلیو بوش

سام راکول، در فیلم زندگی دیک چینی به نویسندگی و کارگردانی آدام مک‌کی، نقش جورج دابلیو بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا را ایفا خواهد کرد.

سام راکول، بازیگر توانای دنیای سینما برای بازی در نقش جورج دابلیو بوش، رئیس جمهور سابق ایالت متحده آمریکا در فیلم Backseat به نویسندگی و کارگردانی آدام مک کی وارد مذاکره شده است. این فیلم روی زندگی و فعالیت‌های سیاسی دیک چینی، چهل و ششمین معاون رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا تمرکز خواهد داشت که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۹ ضمن ایفای نقش معاون بوش، دومین سیاستمدار قدرتمند کشور و یکی از قدرتمندترین معاونان رئیس جمهور تاریخ آمریکا به حساب می‌آمد. از چینی به عنوان معمار سیاست‌های خارجی دولت جورج بوش نام برده‌اند که شامل جنگ‌های افغانستان و عراق نیز می‌شود. او پیش از سمت معاونت ریاست جمهوری، مدیر عامل هالیبرتون (Halliburton)، بزرگترین شرکت نفتی جهان بود.

dick cheney

در Backseat، کریستین بیل در نقش دیک چینی، استیو کارل در نقش دونالد رامسفلد، وزیر دفاع سابق آمریکا و امی آدامز در نقش لین چینی، همسر دیک چینی به ایفای نقش خواهند پرداخت. برد پیت و ددی گاردنر از طرف کمپانی Plan B به همراه خود ویل فرل، کوین مسیک و خود مک کی از طرف کمپانی Gary Sanchez Productions تهیه کنندگان پروژه خواهند بود و کمپانی Annapurna نیز کار بازاریابی و انتشار فیلم را بر عهده خواهد داشت.

پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، فیلمسازان بسیاری برای نشان دادن موضع گیری خود در قبال وی به ساخت درام‌های سیاسی و فیلم زندگی سیاستمداران آمریکایی روی آورده‌اند. در این میان آدام مکی که با هوشیاری تمام، از نویسندگی در برنامه‌ی پخش زنده شنبه شب (Saturday Night Live) به ساخت فیلم‌هایی نظیر برادرخوانده (Step Brothers) ومجموعه‌ی گوینده (Anchorman) رسید، پس از تصاحب جایزه‌ی اسکار بهترین فیلمنامه برای رکود بزرگ (The Big Short)، در ادامه‌ی مسیر پیشرفت خود به صورت چراغ خاموش به نوشتن فیلمنامه‌ی زندگی دیک چینی به عنوان یکی از قدرتمندترین سیاست مداران تاریخ معاصر آمریکا پرداخت.

Sam Rockwell

سام راکول ۴۸ ساله در حال حاضر در تصویربرداری فیلم بهترین دشمنان (The Best of Enemies) به کارگردانی رابین بیسل حضور دارد. او در این فیلم نقش کلیبورن پل هریس، فعال اجتماعی و مدیر سابق اتحادیه‌ی کارگری آمریکا را بازی می‌کند که از طرفداران جدی تفکیک نژادی و جدا کردن سیاهپوستان و سفیدپوستان از یکدیگر بود. راکول پس از فیلم هفت روانی (Seven Psychopaths)، در فیلم سه بیلبورد بیرون از ابینگ، میزوری (Three Billboards Outside Ebbing, Missouri ) ضمن همکاری مجدد با مارتین مک‌دونا به عنوان کارگردان، دوباره با وودی هارلسون و ابی کورنیش همبازی شده است که این اثر در ماه نوامبر سال جاری به نمایش درخواهد آمد. او در پی همکاری تازه‌اش با دانکن جونز نیز در فیلم بی صدا (Mute) به ایفای نقش پرداخته که این اثر مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. از دیگر فیلم‌های آینده‌ی راکول می‌توان به بلیز (Blaze) به کارگردانی ایتان هاوک اشاره کرد که به شرح زندگی بلیز فولی، خواننده و آهنگساز آمریکایی می‌پردازد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده