نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Oxenfree برای نینتندو سوییچ تایید شد

استودیو نایت اسکول رسما تایید کرد که بازی موفق Oxenfree برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. 

بازی Oxenfree اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر شد و پس از مدتی شاهد انتشار این بازی روی پلی استیشن 4 نیز بودیم. همچنین استودیو نایت‌اسکول، سازنده بازی، چند وقت پیش نسخه موبایل بازی را هم برای اندروید و iOS منتشر کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان این اثر تایید کرده‌اند که Oxenfree به‌زودی برای نینتندو سوییچ نیز منتشر خواهد شد. با اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای بازی اعلام نشده، اما گفته شده که کنسول جدید نینتندو در ماه اکتبر (مهر/آبان) میزبان این بازی خواهد شد. 

Oxenfree داستان یک گروه از نوجوانان را روایت می‌کنند که به جزیره‌ای سفر می‌کنند. گیمر در بازی کنترل شخصیت الکس را برعهده دارد و باید در محیط گشته و یک سری معما را هم حل کند. Oxenfree بازی‌ای است که داستان خوبی روایت می‌کند و از این نظر بازی باارزشی است. برای آشنایی بیش‌تر با بازی، می‌توانید معرفی نسخه موبایل آن را در زومجی بخوانید. همچنین زومجی این بازی را بررسی هم کرده و نمره ۸ را به آن داده است. خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

استودیو Night School با ساخت بازی Oxenftree به عنوان اولین پروژه حرفه‌ای خود، توانست قدم محکمی در صنعت بازی‌های ویدیویی بردارد و ما را برای ساخت بازی‌های جدید و جذاب امیدوار کند. شاید بازی Oxenfree در بعضی از جهات دارای مشکلاتی باشد، اما این موارد به هیچ عنوان باعث نخواهد شد که از این بازی لذت نبرید. اگر از علاقه‌مندان به سبک بازی‌های ماجراجویی و کلیک اشاره هستید، این بازی برای شما بسیار جذاب خواهد بود. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده