// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

جزئیات جدید ریبوت فیلم Hellboy

پنه لوپه میچل، بازیگر سریال خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries)، در نقش جادوگری به نام گانیدا در ریبوت فیلم Hellboy حضور خواهد داشت. 

پنه‌لوپه میچل، هنرپیشه‌ی ۲۶ ساله‌ی استرالیایی سینما و تلویزیون و بازیگر مجموعه‌های خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries) و بیشه شوکران (Hemlock Grove)، در فیلم پسر جهنمی (Hellboy) به کارگردانی نیل مارشال، نقش جادوگری به نام گانیدا را ایفا خواهد کرد. انتخاب وی در شرایطی رقم خورد که چند روز قبل، اد اسکرین به دلیل مقابله با سوءتفاهم‌های نژادی از حضور در نقش کاپیتان دیمیو انصراف داد و در این میان زمزمه‌هایی شنیده می‌شود، مبنی بر جایگزینی این شخصیت با شخصیت گانیدا که البته تا بدین لحظه این شایعه از طرف هیچ‌کدام از عوامل فیلم تائید نشده است.

Penelope Mitchell

با توجه به اینکه شخصیت گانیدا در کامیک بوک پسر جهنمی: طوفان و خشم (Hellboy: The Storm and the Fury) حضور دارد، این احتمال می‌رود که ماجراهای فیلم جدید Hellboy از همین داستان اقتباس شده باشد یا حداقل بخشی از داستان این کامیک در اتفاقات فیلم تاثیرگذار باشد؛ خصوصا اینکه شخصیت نیمو، معروف به ملکه‌ی خونین نیز در این داستان حضور دارد. گانیدا جادوگری است که در طول داستان تلاش می‌کند تا با مقابله با ملکه‌ی خونین، قدرت رو به افزایش وی را متوقف کند. در این میان انتظار می‌رود که گانیدا برای تحقق خواسته‌اش، با پسر جهنمی و اعضای مرکز تحقیقات و دفاع از موجودات ماورالطبیعه (B.P.R.D) متحد شود.

دیوید هاربر رویکرد جدید فیلم را با نخستین فیلم مجموعه‌ی ایندیانا جونز، Raiders of the Lost Ark مقایسه می‌کند

دیوید هاربر، بازیگر نقش پسر جهنمی تایید کرده است که بر خلاف آنچه عنوان می‌شود، نسخه‌ی جدید فیلم Hellboy به ریشه‌های این شخصیت رجوع نخواهد کرد؛ گرچه بسیاری از المان‌های این شخصیت، در فیلم جدید نیز حفظ خواهند شد. او رویکرد جدید فیلم را با نخستین فیلم مجموعه‌ی ایندیانا جونز، مهاجمان صندوقچه‌ی گمشده (Raiders of the Lost Ark) مقایسه می‌کند؛ بدین صورت که در آن فیلم، ما با ایندیانا جونز به سرقت مجسمه‌ها می‌رویم و با نازی‌ها به مبارزه می‌پردازیم و وقتی وی به دانشگاه می‌رود، متوجه می‌شویم که او یک باستان‌شناس است. ما شخصیت ایندیانا جونز را همین‌طور که هست می‌پذیریم و کاری به کودکی وی نداریم یا اینکه او چگونه به این نقطه رسیده است. در این فیلم نیز ما می‌پذیریم که پسر جهنمی، موجودی نیمه شیطانی است که ضمن انجام تحقیقات درباره‌ی مسائل مربوط به ماورالطبیعه، به حل پرونده‌های جنایی می‌پردازد و در این میان، درگیر مسائل شخصی خودش نیز هست.

hellboy

در داستان ریبوت Hellboy، نقش مرکز تحقیقات و دفاع از موجودات ماورالطبیعه (B.P.R.D) بسیار پررنگ خواهد بود

طبق گزارش‌های اخیر، در داستان ریبوت پسر جهنمی، نقش مرکز تحقیقات و دفاع از موجودات ماورالطبیعه، بسیار پررنگ خواهد بود. از طرفی اگر این فیلم بر اساس داستان Hellboy: The Storm and the Fury ساخته شود، هیچ بعید نیست که در ادامه‌ی کار، شاهد اضافه شدن شخصیت‌هایی همچون ایپ ساپین، مرلین و آرتور شاه به ماجراهای فیلم باشیم.

با توجه به زمان اندک باقی‌مانده تا آغاز تصویربرداری پسر جهنمی، باید منتظر ماند و دید که آیا سازندگان پروژه در روزهای آینده بازیگری شرقی را برای ایفای نقش کاپیتان دیمیو معرفی خواهند کرد یا اینکه قصد حذف کردن این شخصیت از داستان فیلم را دارند.

نسخه‌ی جدید پسر جهنمی بر خلاف دو فیلم قبلی که گیرمو دل تورو آنها را با درجه‌ی سنی PG-13 روانه‌ی سینماها کرد، دارای درجه‌ی سنی R است که همین موضوع، یکی از عواملی است که علاقه‌مندان به این شخصیت را برای فیلم جدید امیدوارتر می‌کند.

hellboy

در این نسخه پسر جهنمی علاوه بر پنه‌لوپه میچل، دیوید هاربر در نقش پسر جهنمی، میلا یوویچ در نقش ملکه خونین، ایان مک شین در نقش پروفسور بروم و ساشا لین در نقش آلیس موناهن به ایفای نقش خواهند پرداخت. در صورتی که تصویربرداری کار از ماه آینده آغاز شود، انتظار می‌رود که فیلم برای پاییز سال ۲۰۱۸ آماده‌ی نمایش شود، ولی در صورت طولانی شدن مراحل انتخاب بازیگران، زمان نمایش فیلم نیز احتمالا با تاخیر همراه خواهد بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده