// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

حضور دو بازی Super Mario Odyssey و Metroid: Samus Returns در گیمزکام 2017

نینتندو اسامی بازی‌های خود را که در جریان رویداد Gamescom 2017 به نمایش گذاشته خواهد شد، مشخص کرد.

یکی از رویداد‌های بزرگ بازی‌های ویدیویی، نمایشگاه گیمزکام است که امسال هم در انتهای ماه جاری در آلمان برگزار خواهد شد. کمپانی‌های زیادی در این رویداد‌ شرکت خواهند کرد که یکی از آنها نینتندو است. حال در جدیدترین اخبار بازی نینتندو برنامه استریم خود را برای نمایشگاه Gamescom 2017 به واسطه سایت یوروگیمر مشخص کرد.

با آغاز برنامه‌های اینترنتی، نینتندو قرار است در تاریخ یکم شهریورماه، ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران (۲۳ آگوست ساعت ۱۴:۰۰ به وقت ساعت تابستانی بریتانیا) بازی مورد انتظار خود یعنی بازی Super Mario Odyssey را به نمایش بگذارد. سازندگان قصد دارند گیم‌پلی بیشتری از این بازی را در معرض نمایش قرار دهند و همچنین در طی بازی شاهد توضیحات تهیه‌کننده این بازی یعنی یوشیاکی کویزومی خواهیم بود.

یک روز پس از آن یعنی دوم شهریورماه ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران (۲۴ آگوست ساعت ۱۱:۰۰ به وقت ساعت تابستانی بریتانیا)، نینتندو قرار است بازی Metroid: Samus Returns را در قالب استریم به نمایش بگذارد که در آن شاهد توضیحات یوشیو ساکاموتو، تهیه‌کننده، و خوزه لوئیس مارکوئز، کارگردان خلاق، خواهیم بود.

همچنین سازندگان اعلام کردند که دموی بازی Fire Emblem Warriors و بازی Xenoblade Chronicles 2 نیز در جریان نمایشگاه گیمزکام به نمایش گذاشته می‌شود، اما تاریخ دقیق این برنامه هنوز مشخص نشده است.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه گیمزکام می‌توانند با مراجعه به غرفه نینتندو، دو محیط بازی Super Mario Odyssey یعنی Metro Kingdom و Sand Kingdom را تجربه کنند. گفتنی است که بازی Metroid: Samus Returns نیز در آن غرفه قابل بازی خواهد بود. از بازی‌های دیگری که در طول نمایشگاه قابل تجربه است می‌توان به بازی Pokken Tournament DX، بازی Fire Emblem Warriors، بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle و همچنین بازی Arms و بازی Splatoon 2 اشاره کرد. همین‌طور بازی Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions و بازی Monster Hunter Stories نیز روی کنسول 3DS نیز قابل بازی است.

کمپانی مایکروسافت نیز در نمایشگاه گیمزکام حضور خواهد داشت که برای اولین بار قصد دارد کنسول جدید خود یعنی ایکس باکس وان ایکس را برای تجربه در دسترس بازدیدکنندگان قرار دهد. در آن سو کمپانی یوبی سافت قصد دارد دو بازی مورد انتظار خود یعنی بازی Assasin’s Creed: Origins و بازی Far Cry 5 را به نمایش بگذارد. از طرفی کمپانی الکترونیک آرتز نیز قصد دارد اطلاعات بیشتری از بازی Star Wars: Battlefront 2 منتشر کند.

رویداد بازی‌های ویدیویی Gamescom 2017 از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور (۲۳ الی ۲۶ آگوست) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. برای اطلاع از خبر‌های این نمایشگاه صفحه اختصاصی آن در زومجی را دنبال کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده