// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۰

ال فانینگ و سلنا گومز در فیلم جدید وودی آلن

ال فانینگ، سلنا گومز و تیموتی چالامت سه بازیگر جوانی هستند که در نقش‌های اصلی فیلم جدید وودی آلن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

در حالی که نزدیک به سه ماه تا نمایش اثر جدید وودی آلن تحت عنوان واندر ویل (Wonder Wheel) باقی مانده، این فیلمساز کهنه‌کار از بازیگران پروژه‌ی بعدیش رونمایی کرد. بر این اساس در این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده، ال فانینگ، سلنا گومز و تیموتی چالامت در نقش‌های اصلی حضور خواهند یافت، ولی تا به این لحظه هیچ توضیحی درباره‌ی داستان فیلم و سایر جزئیات آن منتشر نشده است. آمازون همچون سایر آثار اخیر آلن، کار توزیع این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

ال فانینگ ۱۹ ساله که در مسیر ستاره شدن گام برمی‌دارد، در سال‌های اخیر در آثار ارزشمندی به نقش‌آفرینی پرداخته که از میان آنها می‌توان به زنان قرن بیستم (20th Century Women) به کارگردانی مایک میلز و فریب خورده (The Beguiled) به کارگردانی سوفیا کوپولا اشاره کرد. او که در حال حاضر دو فیلم گالوستون (Galveston) و «فکر کنم الان تنهاییم» (I Think We're Alone Now) را در مراحل پس از تولید دارد، این روزها سر تصویربرداری فیلم روحیه نوجوانی (Teen Spirit) به کارگردانی مکس مینگلا به سر می‌برد. ال به تازگی در فیلم مری شلی (Mary Shelley) به کارگردانی حیفا المنصور عربستانی به بازی در نقش مری شلی، نویسنده‌ی مشهور انگلیسی پرداخته که خالق آثار مطرحی همچون فرانکشتاین به حساب می‌آید. این فیلم رابطه‌ی عاشقانه‌ی مری در ۱۸ سالگی با پرسی شلی شاعر را روایت می‌کند که در نهایت به شکل‌گیری داستان فرانکشتاین به عنوان نخستین اثر این نویسنده منتهی می‌شود.

Elle Fanning

ال فانینگ در نقش مری شلی

سلنا گومز که عمده شهرت خود را پیش از هر چیز به واسطه‌ی حضور در سریال جادوگران محله وِیوِرلی (Wizards of Waverly Place)، محصول دیزنی، و فعالیت‌هایش در عرصه‌ی موسیقی به دست آورده، در سال‌های اخیر در فیلم‌های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به تعطیلات بهاری (Spring Breakers) به کارگردانی هارمونی کورین اشاره کرد. گومز در سری انیمیشن‌های هتل ترانسیلوانیا (Hotel Transylvania) به جای شخصیت ماویس به صداپیشگی پرداخته است.

تیموتی چالامت ۲۱ ساله نیز کار خود را در سینما با بازی در فیلم میان ستاره‌ای (Interstellar) به کارگردانی کریستوفر نولان آغاز کرد و در ادامه خیلی زود نام خود را به عنوان استعدادی جوان بر سر زبان‌ها انداخت. او در حال حاضر کمدی مستقل کفشدوزک (Lady Bird) به کارگردانی گرتا گرویگ و فیلم وسترن متخاصم‌ها (Hostiles) به کارگردانی اسکات کوپر را آماده‌ی نمایش دارد.

Wonder Wheel

وودی آلن، جاستین تیمبرلیک و کیت وینسلت در پشت صحنه فیلم Wonder Wheel

وودی آلن در تازه ترین ساخته‌اش، واندر ویل (Wonder Wheel) که بر خلاف آثار اخیر وی، حال و هوایی جدی دارد به روایت داستان یک متصدی چرخ و فلک و همسرش در دهه‌ی ۵۰ میلادی می‌پردازد که در جزیره‌ای کوچک زندگی می‌کنند. در این فیلم بازیگرانی همچون کیت وینسلت، جیمز بوشی و جاستین تیمبرلیک به ایفای نقش پرداخته‌اند. آلن از سال ۱۹۸۲ تا به امروز، هر سال حداقل یک فیلم را روانه‌ی سینماها کرده است و به نظر می‌رسد قصد دارد این روند را تا پایان عمرش ادامه دهد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده