نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

بازگشت دنیل کریگ برای نقش جیمز باند تایید شد

رئیس شبکه شوتایم (Showtime) با اعلام دلیل تاخیر پخش سریال پاکی (Purity)، به نوعی بازگشت دنیل کریگ به عنوان مامور 007 در فیلم باند 25 (Bond 25) را تایید کرد.

به گفته دیوید نوینز، رئیس شبکه Showtime، دنیل کریگ به طور قطع برای ایفای نقش مامور 007 در فیلم جیمز باند 25 بازخواهد گشت.

بر اساس گزارش سایت اسلش فیلم، دیوید نوینز در کنفرانس منتقدین برنامه‌های تلویزیونی حضور دنیل کریگ در سریال Purity به عنوان یکی از بازیگران را تایید کرد. او همچنین توضیح داد که چرا جدیدترین سریال شبکه Showtime به نام پاکی که کریگ هم در آن حضور دارد دچار تاخیر در پخش شده است.  او گفت:

دنیل کریگ ابتدا باید فیلم جیمز باند 25 خود را به نتیجه برساند.

نوینز در ادامه بیشتر توضیح داد و نکاتی را اضافه کرد:

من نمی‌توانم به شما بگویم که درباره فیلم جیمز باند چه چیز‌هایی می‌دانم و چه چیز‌هایی را نمی‌دانم. این مسأله در حوزه اختیارات من نیست. البته این احتمال وجود دارد که کریگ برای تولید پروژه سریال Purity تا سال ۲۰۱۹ قابل دسترس نباشد؛ زیرا درگیر برنامه‌ریزی‌های فیلم Bond 25 است.

با اینکه خیلی وقت است اخباری مبنی بر اینکه حضور دنیل کریگ در قسمت بعدی فیلم James Bond قطعی شده است و قراردادهایی هم امضا شده است، اما این اولین بار است که یک نفر از صنعت فیلمسازی، بازگشت او به عنوان مامور 007 را به طور رسمی تایید می‌کند.

بر اساس گفته‌های نوینز، کریگ هنوز به سریال پاکی متعهد است و قرار است در ۲ قسمت از ۱۰ قسمت اولین فصل این سریال که بر اساس رمان جاناتان فرنزن با همین نام ساخته شده است، ایفای نقش کند. با اینکه کریگ در این سریال نقش اصلی را ایفا نمی‌کند، اما انتظار می‌رود که در بیشتر قسمت‌ها حضور داشته باشد.

هنوز هیچ کارگردان مشخصی برای این فیلم تایید نشده است، اما بر اساس گزارش‌هایی که از کمپانی EON و MGM به دست آمده، یان دمانگ بالاترین گزینه نسبت به بقیه کارگردانانِ مطرح است.

در این میان یادآوری می‌کنیم که فیلم James Bond 25 برای اکران در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده