نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

مدیر شبکه فاکس: مجموعه The Simpsons به این زودی ها به پایان نمی‌رسد

بنا بر اظهارات مدیر شبکه‌ی فاکس، یعنی دانا والدن، شبکه‌ی فاکس به این زودی‌ها قصد به پایان رساندن مجموعه‌ی The Simpsons را نخواهد داشت.

دانا والدن در مصاحبه با خبرنگاران در حاشیه‌ی پنل انجمن منتقدان فاکس اعلام کرد که آینده‌ای طولانی را برای این مجموعه می‌بیند؛ خصوصا اینکه سازندگان این سری همچنان در حال نوآوری در ساخت آن هستند.

مدیر شبکه فاکس در این رابطه گفت:

من هرگز نمی‌خواهم بدون حضور سری The Simpsons در این شبکه کار کنم. [با خنده] جیم بروکز و مت گرونینگ (سازندگان انیمیشن) برای ساخت این مجموعه شور و اشتیاق بسیاری دارند و آن‌ها همچنان در حال نوآوری در رابطه با این سری هستند. داستان‌های این مجموعه بسیار تازه و نو هستند و من واقعا هیچ پایانی برای روایت داستان این مجموعه نمی‌بینم. پایان دادن به این مجموعه به هیج عنوان در تصمیم‌ها و برنامه‌های ما جایی ندارد.

چندی پیش شبکه‌ی فاکس پخش انیمیشن The Simpsons را برای فصل ۳۰ این مجموعه تمدید کرد. یکی از دلایلی که دانا والدن فکر می‌کند این سریال باید ادامه پیدا کند، اشتیاق سازندگان آن به آزمایش اتفاق‌های ویژه است. ساخت یک بخش انیمیشنی ویژه برای شخصیت هومر که در آن صداپیشه‌ی این شخصیت به سوالات طرفداران پاسخ می‌داد، یکی از این تجربیات ویژه بود. یکی دیگر از این تجربه‌ها را می‌توان ارائه‌ی تجربه‌ی واقعیت مجازی برای بینندگان، به مناسبت ششصد قسمتی شدن این مجموعه، دانست.

مدیر شبکه‌ی تلویزیونی فاکس در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:

سازندگان سریال ایده‌های بسیار زیادی برای ساخت قسمت‌های ویژه دارند. جیم بروکز تکنولوژی‌های جدید را دوست دارد و بخشی از زمانش را به گوگل اختصاص می‌دهد. او تجربه‌های بسیاری در این زمینه کسب می‌کند.

در حاشیه‌ی نمایشگاه کامیک کان بود که فاکس قرن بیستم اعلام کرد که پخش دی‌وی‌دی‌های این مجموعه در سال جاری نیز از فصل هجدهم ادامه خواهد داشت. همچنین مت گرونینگ، علاوه بر ساخت انیمیشن سیمپسونز، یک سریال جدید برای شبکه اینترنتی نتفلیکس در دست ساخت دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده