نویسنده: رضا اکبری
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

جدیدترین آپدیت بازی GTA 5 یک حالت تازه و یک خودروی جنگی به آن اضافه می‌کند

آپدیت دیگری برای بازی GTA Online منتشر شد که یک خودروی جنگی و یک حالت بازی دیگر را به GTA V اضافه می‌کند.

راک استار جدیدترین آپدیت برای بازی GTA 5 را منتشر کرد. در این آپدیت از تغییرات گسترده خبری نیست، اما این بروزرسانی موارد جدیدی را برای بازیکنان GTA آنلاین اضافه می‌کند.

این آپدیت شامل یک حالت رقابتی جدید با نام Overtime Shootout است. این حالت نسخه جدیدی از Overtime Rumble‌ است که همانند قبلی باید با ماشین به روی سکو‌هایی که مشخص شده‌اند بپرید. به جای اینکه همه بازیکن‌ها با هم این کار را انجام دهند، هر بازیکن این موقعیت را دارد که بدون نگرانی کار خودش را به پایان برساند. این رویداد تا ۲۳ مردادماه به بازیکنان RP و پول دو برابر می‌دهد.

GTA V new patch

در این آپدیت وسیله‌ای به نام HVY Nightshark اضافه شده که نسخه پیشرفته و زرهی‌تری از Nightshark قبلی و تقریبا همانند Kuruma است. در این میان، مهم‌تر از همه تیرباری است که در جلوی این خودرو نصب شده است. این سلاح اگرچه مانند سلاح‌های نصب‌شده روی سقف اتومبیل‌های دیگر از قدرت چرخش و انعطاف بالایی برخوردار نیست، اما گزینه‌ای کاملا امن و راحت برای ایجاد درگیری است.

شرایط ۲۵ درصد تخفیف برای خرید Mobile Operation Center و همچنین استفاده از کارگاه اتومبیل‌ها و تعمیرگاه MOC وجود دارد. خودرو‌های مجهز به سلاح با ۲۵ درصد تخفیف قابل شخصی‌سازی هستند. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های موجود برای خرید مهمات Mk 11 و خودروی Dewbauchee Vagner لذت ببرید. ضمنا به عنوان پاداش برای بازیکنان، درآمد بادی گارد و کارمندان هم دو برابر شده است. این رویداد تا ۲۳ مرداد ادامه خواهد داشت.

و نهایتا مسابقه ویژه این هفته Mountain Drop است که تنها با موتورسیکلت انجام می‌شود. همچنین مسابقه تایم تریل هم در محدوده Maze Bank Arena انجام می‌شود. مسابقه ویژه یا Premium Race سه برابر RP بیشتر و مقدار زیادی هم پول به سه نفر اول مسابقه می‌دهد؛ در حالی که در تایم تریل مسابقه بر سر شکستن رکورد زمانی است.

تیک تو به تازگی اعلام کرده بود که بازی GTA Online همچنان در حال جلب نظر بازیکنان است. با وجود سن نسبتا بالای این بازی، در ماه‌های تیر و خرداد رکورد بیشترین بازیکن‌های فعال آنلاین در بازی به ثبت رسید و کمپانی سازنده هم قول انتشار آپدیت‌های بیشتری را داد. همچنین شرکت Take-Two اعلام کرد انتشار پروژه بزرگ بعدی این شرکت، یعنی بازی Red Dead Redemption 2 هیچ آسیبی به GTA Online‌ نخواهد زد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده