نویسنده: سارا مرتضوی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸

بازی رومیزی Fallout معرفی شد

کمپانی Fantasy Fight Games از نسخه بوردگیم بازی Fallout رونمایی کرد. در این بازی رومیزی نیز مانند نسخه ویدیو گیم این مجموعه، تصمیم‌گیری درست نقش بسیار مهمی دارد.

با وجود آن‌که چیزی حدود یک سال و نیم از عرضه آخرین نسخه بازی Fallout می‌گذرد، اما تا به این لحظه هیچ خبری از قسمت بعدی این مجموعه منتشر نشده است. البته اگر شما نیز از طرفداران پروپاقرص این بازی هستید، می‌توانید خوشحال باشید؛ چرا که کمپانی Fantasy Fight Games به تازگی نسخه بوردگیم بسیار جذابی از این بازی محبوب را معرفی کرده است.

Fallout Board game

در این بازی رومیزی که مانند نسخه ویدیو گیمش، فال اوت نام دارد، بازیکنان باری دیگر با همان سیستم تصمیم‌گیری و نقش‌آفرینی بازی‌های این مجموعه روبه‌رو خواهند شد. کمپانی فنتسی فایت گیمز نیز اعلام کرده که در ساخت و طراحی این بازی، از بازی Fallout 3 و بازی Fallout 4 الهام گرفته است. صفحه این Board game نیز مانند صفحه بوردگیم Settlers of Catan از خانه‎‌های شش-ضلعی‌‌ کنارهم تشکیل شده که برخی از این خانه‌ها را زمین خالی و برخی دیگر را مناطق رادیواکتیو شده تشکیل می‌دهند.

وجود شخصیت‌هایی با درجه‌بندی‌های مختلف، مهارت‌های ویژه، گروه‌های مختلفی که می‌توانید بنا بر تصمیم خود با آن‌ها متحد یا دشمن‌شان شوید، پناهگاه‌ها و البته درب‌های بطری از مواردی است که در این بوردگیم جذاب نیز دیده می‌شود. آن‌طور که کمپانی فنتسی فایت گیمز چندین بار تاکید کرده، به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری‌ها در این بازی، نقشی اساسی در تعیین سرنوشت‌ هر بازیکن خواهد داشت. فنتسی فایت گیمز گفته است:

با توجه به مسیری که در بازی انتخاب می‌کنید، کارت‌های جدیدی از ذخیره کارت‌ها خارج می‌شود و این کارت‌ها هرکدام عواقبی به‌دنبال خواهند داشت؛ عواقبی که می‌تواند روی بازی شما و سایر بازیکنان نیز تاثیر بگذارد. ممکن است در یک نوبت شما یک موجود جهش‌یافته را از اسارت آزاد کنید. با این کار، کارت مربوط به این موجود وارد صفحه بازی می‌شود و شما درواقع این موجود را در فضای بازی رها کرده‌اید.

بوردگیم فال اوت، یک بازی یک تا چهار نفره است و قرار است در پایان سال جاری میلادی عرضه شود. هنوز اطلاعاتی از قیمت این بازی تخته‌ای منتشر نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده