// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

لاینزگیت به دنبال گسترش دو مجموعه The Hunger Games و Twilight است

کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) به دنبال گسترش جهان دو مجموعه The Hunger Games و مجموعه Twilight خواهد بود.

کمپانی لاینزگیت (Lionsgate) که صاحب امتیاز دو مجموعه‌ی پرطرفدار سال‌های اخیر سینما، بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) و گرگ و میش (Twilight) است در جدیدترین برنامه‌ ریزی خود در نظر دارد دنیای این دو مجموعه را گسترش داده و به روایت داستان‌های جدیدی بپردازد. هنوز مشخص نیست این کمپانی به دنبال ادامه دادن همان خط داستانی خواهد بود یا به سراغ پیش‌درآمد داستان‌های این دو مجموعه خواهد رفت. البته ایده‌ی ساخت نسخه‌های فرعی هم چندان دور از ذهن نیست. در این میان بعید به نظر می‌رسد که لاینزگیت قصد بازسازی این دو مجموعه را داشته باشد و بخواهد با این سرعت، بازیگران جدیدی را جایگزین ستاره‌های پیشین کار، جنیفر لارنس و کریستن استوارت بکند. با این حال طبق شنیده ها٬ این ایده نیز در حال بررسی است.

جان فلتایمر، رئیس لاینزگیت در آخرین اظهار نظر خود اشاره کرده:

داستان‌های بیشتری برای گفتن وجود دارد و هر موقع خالقان این مجموعه آماده باشند، ما نیز آماده‌ی روایت آنها هستیم.

البته همان‌طور که از عبارت فلتایمر نیز بر می‌آید، ادامه یافتن این دو مجموعه منوط است به موافقت سوزان کالینز، نویسنده‌ی رمان‌های بازی‌ های گرسنگی (The Hunger Games) و استفانی مایر، نویسنده‌ی رمان‌های گرگ و میش (Twilight) و جلب رضایت آنها برای ادامه‌ی کار نیز چندان بدون هزینه نخواهد بود.

Twilight

مجموعه‌ی گرگ میش (Twilight) شامل ۵ فیلم است که بر اساس ۴ جلد از رمان‌های استفانی مایر ساخته شده که اسامی آنها به ترتیب عبارت است از گرگ میش (Twilight)، ماه نو (New Moon)، کسوف (Eclipse) و سپیده‌دم(Breaking Dawn). این مجموعه با وجود پذیرش نقدهایی منفی، روی هم رفته به فروش جهانی فوق‌العاده‌ی ۳/۳ میلیارد دلار دست یافت و در میان نوجوانان نیز به محبوبیتی عظیم رسید. مایر در حال حاضر تهیه کنندگی تریلر ماور الطبیعی صخره (The Rook) را بر عهده دارد که توسط کمپانی Starz تولید می‌شود.

بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) نیز مجموعه‌ای ۴ قسمتی بر اساس سه گانه‌ی سوزان کالینز است که اسامی رمان‌ها به ترتیب عبارت است از بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games)، اشتعال (Catching Fire) و زاغ مقلد (Mockingjay). این مجموعه نیز پس از نمایش در سراسر جهان، روی هم رفته چیزی حدود ۲/۹ میلیارد دلار فروش کرد.The Hunger Games

پیش از این، مایکل برنز به عنوان نائب رئیس لاینزگیت درباره‌ی سرنوشت بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) اعلام کرده بود که این مجموعه نیز می‌تواند مانند هری پاتر در قالپ اسپین آف همچنان به حیات خود ادامه دهد.

در حالی که نزدیک به دو سال از اکران آخرین قسمت مجموعه‌ی بازی‌های گرسنگی (The Hunger Games) و پنج سال از آخرین قسمت مجموعه‌ی گرگ و میش (Twilight) سپری می‌شود، لاینزگیت ابراز خوشبینی کرده که بتواند طی مذاکره با این دو نویسنده‌ی محبوب، نظر مساعد آنها را برای ادامه‌ی کار جلب کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده