نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز اول مرحله اصلی

روز اول مرحله اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 دیشب با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد. در این مطلب نگاهی به بهترین حرکات تیم‌ها در این روز خواهیم داشت.

مرحله‌ی اصلی مسابقات The International 7 بازی Dota 2 روز گذشته کار خود را با برگزاری دو دیدار از براکت بالایی و چهار دیدار از براکت پایینی آغاز کرد. در این روز تیم‌های Evil Geniuses و Team Liquid به براکت پایینی سقوط کردند و چهار تیم Infamous ،Cloud 9 ،Execration و iG Vitality با شکست در دیدارهای روز گذشته از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شدند. در این مطلب قصد داریم تا بهترین حرکات روز نخست از مرحله‌ی اصلی را در قالب یک ویدیو در اختیارتان قرار دهیم. با زومجی همراه باشید.

Dota 2

در دیدار نخست روز اول مرحله‌ی اصلی دو تیم Invictus Gaming و Team Liquid به مصاف هم رفتند و در حالی که به نظر می‌رسید که Team Liquid بازی نسبتا راحتی را تجربه کند، با شکست از حریف خود به براکت پایینی سقوط کرد. در بازی نخست این دیدار با وجود اینکه Team Liquid هیروهای مورد علاقه‌ی خود نظیر Invoker و Tusk را انتخاب کرده بود به نتیجه‌ی دلخواه دست نیافت و این Invictus Gaming بود که با آمادگی کامل پیروز این بازی شد. در بازی دوم این دیدار Team Liquid با انتخاب هیروی Keeper of the Light و Ancient Apparition برای بازی در پست‌های ۴ و ۵ و نمایش دلنشین MinD_ContRol در نقش هیروی Bristleback یک پیروزی شیرین را برای خود به ثبت رساند. در آخرین بازی این دیدار نیز Team Liquid با اشتباهات خود مغلوب تیم حریف شد و با نتیجه‌ی ۱-۲ اولین روز خود در مرحله‌ی اصلی را به پایان رساند.

Dota 2

در دیدار دیگر براکت بالایی دو تیم Evil Geniuses و Newbee مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه‌ی ۰-۲ به سود تیم Newbee حاصل شد و به این ترتیب تیم EG به براکت بازنده‌ها سقوط کرد. در بازی نخست این دیدار تیم EG برتری‌های خوبی را در ابتدای کار به‌دست آورد، ولی اشتباهات این تیم در درگیری‌های بعدی موجب شد که بازگشت آنها به بازی دشوار شود. با وجود اینکه در بخش انتهایی این دیدار احتمال بازگشت تیم Evil Geniuses به جریان بازی وجود داشت، ولی نهایتا این Newbee بود که بدون حضور Sccc، در درگیری ۴ به ۵ خود مقابل حریف به پیروزی رسید و به این ترتیب دیدار اول را به نفع خود به پایان رساند. در بازی دوم این دیدار تیم‌ها با انتخاب هیروهای متفاوتی نسبت به بازی نخست کار خود را آغاز کردند. در این بازی Universe با انتخاب هیروی Enigma و Zai با انتخاب هیروی Sand King در ابتدای بازی حرکات خوبی را به نمایش گذاشتند، ولی طولی نکشید که اشتباهات تیم EG بازی را وارد مسیر جدیدی کرد و درگیری نهایی این تیم نیز با حرکت زیبای ساپورتر تیم Newbee در نقش Earth Spirit و حفظ جان هم تیمی خود پایان یافت و به این ترتیب Evil Geniuses شکست خود را پذیرفت و به براکت پایینی سقوط کرد.

Dota 2

در براکت پایینی نیز چهار دیدار برگزار شد که در نخستین دیدار این روز، تیم Execration با Team Secret به رقابت پرداخت. تیم Execration در این دیدار قابل پیش‌بینی تمام تلاش خود را برای پیروزی بر حریف به کار بست، ولی Team Secret با انتخاب هیروهایی نظیر Templar Assassin (MidOne) و Rubick (YapzOr) مانع از این امر شد و یک پیروزی نه‌چندان دشوار را برای خود به ثبت رساند. تیم Execration نیز با شکست در این دیدار از گردونه‌ی رقابت‌ها حذف شد و با دریافت جایزه‌ی ۱۱۹ هزار و ۵۰۳ دلاری به خانه بازگشت.

Dota 2

دیدار بعدی از این براکت میان دو تیم Cloud 9 و Team Empire برگزار شد که تیم Cloud 9 با انتخاب دو هیروی Arc warden و DK شروع خوبی داشت، ولی با گذشت بیشتر زمان این Team Empire بود که با نمایش دلنشین بازیکن مهمان خود یعنی Resolut1on در نقش Faceless Void بازی را در دست گرفت و با انتخاب هوشمندانه‌ی آیتم‌ها و استفاده‌ی به‌موقع اسکیل‌های خود به پیروزی دست یافت. تیم Cloud 9 به عنوان دومین تیم حذف‌شده از مرحله‌ی اصلی با دریافت جایزه‌ی ۱۱۹ هزار و ۵۰۳ دلاری راهی خانه شد و Team Empire به روز بعدی رقابت‌ها راه یافت.

Dota 2

در دیدار سوم این براکت تیم Infamous مغلوب تیم OG شد و با دریافت جایزه‌ی مشابه با دو تیم قبلی از رقابت‌ها حذف شد. در دیدار فوق تیم Infamous تمام تلاش خود را برای پیروزی در درگیری‌ها به کار بست، ولی نهایتا تجربه و هماهنگی تیم OG کار دست آنها داد و به این ترتیب تیم OG در دیدار پیش‌بینی شده‌ی خود در این روز به پیروزی دست یافت.

Dota 2

آخرین دیدار در این براکت نیز میان تیم Digital Chaos و تیم iG Vitality رقم خورد. در این دیدار حساس تیم DC با درگیری‌های هوشمندانه و انتخاب هدف‌های از پیش تعیین‌شده، بازی خوبی را به نمایش گذاشت و بن کردن هیروی Meppo و دور نگاه داشتن این هیرو از دسترس Abed نیز نتیجه‌ای برای تیم iG Vitality نداشت و این تیم با شکست در دیدار فوق به جایزه‌ی ۱۱۹ هزار و ۵۰۳ دلاری دست یافت و راهی خانه شد.

شما می‌توانید بهترین حرکات روز نخست از مرحله‌ی اصلی را در ویدیوی زیر مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

از دیگر اخبار مربوط به مسابقات The International 7 می‌توان به عبور مبلغ جایزه‌ی امسال از مرز ۲۴ میلیون اشاره کرد. دیروز در جریان مراسم افتتاحیه‌ی مرحله‌ی اصلی مسابقات از کوریر Mythical موجود در باکس ایمورتال Trove Carafe نیز رونمایی شد که Strongback the Swift نام دارد و در تصویر زیر قابل مشاهده است.

Dota 2


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده