// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۰

آپدیت 1.3.1 بازی Zelda: Breath Of The Wild منتشر شد

آپدیت جدیدی توسط نینتندو برای بازی Zelda: Breath Of The Wild منتشر شده ‌است. این آپدیت تغییراتی را در بازی ایجاد و چند باگ را نیز برطرف می‌کند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، آپدیت جدیدی برای بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild روی پلتفرم‌های نینتندو سوییچ و Wii U منتشر شده است. این آپدیت ورژن بازی را به 1.3.1 ارتقا می‌دهد و در کنار برطرف کردن چند باگ، کانال خبری مخصوص سری Zelda روی نینتندو سوییچ را با نام Tips from the Wild معرفی می‌کند.

کانال خبری جدید زلدا در نینتندو سوییچ، به بازیکنان آیتم‌های درون بازی می‌دهد؛ در حالی هنوز نوع این آیتم‌ها مشخص نیست. نینتندو فقط در این‌باره گفته است که امکان دارد بعضی از آیتم‌ها با توجه به پیشرفت شما در روند بازی یا مکانتان موجود نباشند. کانال بازی زلدا از تاریخ ۱۸ مرداد از طریق بخش اخبار کنسول نینتندو سوییچ قابل دسترسی خواهد بود.

نسخه Wii U بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نیز آپدیت شده‌ و تغییرات آن محدود به رفع مشکلاتی برای ارائه‌ی گیم‌پلی بهتر می‌شود. همچنین طی این آپدیت مشکلی که در بسته‌های الحاقی The Master Trials وجود داشت (حساب نکردن شکست بعضی دشمنان در آمار بازی) نیز برطرف شده است. اطلاعات بیشتر درباره‌ی آپدیت اخیر The Legend of Zelda: Breath of the Wild را می‌توانید در سایت نینتندو بخوانید.

نینتندو اخیرا مشخص کرد که بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild حدود ۳ میلیون نسخه فروخته است. این بازی در زمان عرضه‌اش نیز توجه بسیاری از منتقدها را جلب و از زومجی نیز نمره‌ی کامل ۱۰ را دریافت کرد. نقد کامل The Legend of Zelda: Breath of the Wild را می‌توانید به قلم محسن وزیری در زومجی بخوانید.

همچنین تاریخ عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی بعدی Breath of the Wild تعطیلات سال ۲۰۱۷ تعیین شده است. این بسته‌ی الحاقی، که با نام Champions' Ballad شناخته می‌شود، در کنار اضافه کردن چهار قهرمان و زره جدید مراحل بیشتری را نیز به بازی اضافه خواهد کرد. طرفداران می‌توانند بسته‌ی الحاقی Champions' Balad را به عنوان بخشی از سیزن‌پس با قیمت ۲۰ دلار تهیه کنند. از دیگر اخبار بازی می‌توان به ساخته شدن بخش چندنفره‌ی Breath of the Wild توسط طرفداران اشاره کرد.

تغییرات آپدیت جدید The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در زیر می‌خوانید:

  • برطرف کردن مشکل The Master Trials که پس از شکست دادن بعضی از دشمن‌ها برای Kilton طی بخش Master Mode آمار آن‌ها جزو بازی شما حساب نمی‌شد
  • رفع مشکلات مختلفی برای بهبود تجربه‌ی بازی
  • (فقط برای نینتندو سوییچ) گرفتن آیتم‌های درون بازی در کانال خبری جدیدی با نام The Legend of Zelda: Breath of the Wild – Tips from the Wild که از طریق بخش اخبار در صفحه‌ی اصلی کنسول قابل اجرا است. این کانال در تاریخ ۱۸ مرداد افتتاح می‌شود و بعضی آیتم‌ها با توجه به مقدار پیشرفت و مکانتان در بازی،‌ به شما تعلق نمی‌گیرد


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده