نویسنده: رضا اکبری
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

Cougar هدست Immersa Pro Gaming را معرفی کرد

کمپانی Cougar، سازنده لوازم جانبی مخصوص گیمرها، این‌بار هدست جدید خود با نام Cougar Immersa Pro Gaming را معرفی کرد.

کمپانی Cougar هدست جدید خود را با نام Immersa Pro معرفی کرد که یک نسخه بروزرسانی‌شده از محصول چند ماه قبل این شرکت با نام Immersa Gaming Headset است. این نسخه پرو ظاهری کاملا مشابه Cougar Immersa اصلی دارد، اما از قابلیت صدای فراگیر مجازی و افکت نورپردازی RGB بهره می‌برد. LEDهای RGB موجود در این محصول وظیفه روشن کردن حلقه پشت گوشی‌ها را دارند و از حالت‌های پیش‌فرض زیادی برای تغییر رنگ آن برخوردارند.

immerse pro

شما با استفاده از نرم افزار Cougar UIX و سیستم تنظیم رنگ‌های آن می‌توانید این رنگ‌ها را شخصی‌سازی کنید. با این نرم‌افزار نه‌تنها امکان تغییر رنگ‌های نور هدست را دارید، بلکه می‌توانید عملکرد خود هدست Immersa Pro را نیز کنترل کنید. در ضمن این هدست دارای ۱۲ گزینه پیش‌فرض مختلف است که کاربران می‌توانند با استفاده از قالب پشتی گوشی سریعا به تنظیمات دسترسی پیدا کنند. با این کنترل پیشرفته می‌توانید بدون نیاز به سوییچ‌های روی سیم که به صورت کلاسیک از آنها استفاده می‌شد کنترل هدست را به طور کامل در دست داشته باشید.

immerse pro

در هرکدام از قاب‌های چپ و راست گوشی از نئودیمیوم استفاده شده تا صدای قدرتمندتری را به گوش شنونده برساند. با استفاده از امکانات کارت صدای کامل Immersa Pro در کنار صدای فراگیر مجازی 7.1 می‌توان بازی‌های آنلاین را در کیفیت بالا به سادگی تجربه کرد. این هدست در طراحی مانند نسخه قبلی خود Immersa بسیار راحت است؛ طوری که اگر بعد از چندین ساعت هم آن را از روی گوش‌های خود بردارید، خستگی شما را اذیت نخواهد کرد.

قیمت هدفون و دسترسی

طبق اعلام سازنده، هدست کوگار ایمرسا پرو گیمینگ در اواسط مردادماه (اوایل آگوست) در بیشتر خرده‌فروشی‌ها در دسترس است و قیمت آن ۸۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

ویدیوی معرفی هدست Cougar Immersa Pro Gaming  

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده