نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

مت جرالد برای قسمت بعدی فیلم Avatar بازخواهد گشت

با وجود اینکه شخصیت لایل وینفلیت مرده است، اما مثل اینکه مت جرالد قرار است در قسمت بعدی فیلم آواتار (Avatar) دوباره حضور داشته باشد.

همان‌طور که می‌دانید شخصیت کورپورال لایل وینفلیت در فیلم آواتار مرده است، اما بر اساس گزارش‌های به‌دست آمده به نظر می‌رسد مت جرالد (بازیگر سریال Daredevil) که این نقش را ایفا می‌کرده است، قرار است در قسمت بعدی این فیلم باز هم حضور داشته باشد. تا به حال هیچ حرفی درباره اینکه این شخصیت چگونه می‌خواهد به داستان فیلم بازگردد زده نشده است. به علاوه اثر جدید شبکه Crackle، یعنی سریال The Oath، نام مت جرالد را برای شخصیت قدیمی کیولینسکی، رهبر باند رقیب پلیس‌ها، به لیست بازیگرانش اضافه کرده است. او در حال حاضر در حال ایفای نقش ملوین پاتر در سریال Daredevil از شبکه نت فلیکس است.

بقیه بازیگرانی که در قسمت جدید فیلم Avatar بازمی‌گردند عبارتند از: سم ورثینگتون، زوئی سالدانا، ژول دیوید مور، استیون لانگ و سیگورنی ویور. همچنین کلیف کورتیس و اونا چاپلین هم در این قسمت به لیست بازیگران اضافه شده‌اند. تهیه‌کنندگی قسمت جدید فیلم آواتار را جیمز کامرون و جان لاندو از طریق کمپانی مشترکشان به نام Lightstorm Entertainment بر عهده دارند. کارگردانی این قسمت هم توسط جیمز کامرون انجام می‌شود. همچنین اعضای تیم نویسندگی آن علاوه بر جیمز کامرون، ریک جفا، آماندا سیلور، جاش فریدمن و شین سالرنو هستند.

اولین قسمت سری فیلم‌های آواتار در سال ۲۰۰۹ اکران شد که همان زمان هم لقب پرفروش‌ترین و بزرگ‌ترین فیلم جهان را با کسب ۲.۷ میلیارد دلار در باکس آفیس از آن خود کرد. رکورد آن که در باکس آفیس داخلی ۷۶۰ میلیون دلار بود، توسط فیلم Star Wars: The Force Awakens با ۹۳۶ میلیون دلار شکسته شد.

نظر شما درباره بازگشت مت جرالد به عنوان نقش کورپورال لایل وینفلیت در قسمت جدید فیلم آواتار چیست؟ به نظر شما چگونه قرار است این شخصیت را به داستان اصلی بازگردانند؟ اگر شما بودید چگونه این کار را می‌کردید؟


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده