نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

اکتیویژن: بازی Call Of Duty: WWII بازی مناسب در زمانی مناسب است

اکتیویژن توضیحات جالبی در مورد استراتژی عرضه بازی Call Of Duty: WWII و عملکرد بازی‌های اخیر سری Call Of Duty ارائه داد.

در حالی که سری Call of Duty همچنان به عملکرد موفقیت‌آمیز خود برای اکتیویژن ادامه می‌دهد، در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی روی بازی Call Of Duty: WW2 که جدیدترین بازی این سری تیراندازی اول-شخص است، حساب ویژه‌ای باز کرده است. در جریان کنفرانس این کمپانی با سرمایه‌دارانش، اکتیویژن بلیزارد توضیحاتی در مورد عملکرد این مجموعه بلاک‌باستر ارائه داده و از آینده آن سخن گفته است.

اریک هیرشبرگ، مدیرعامل اکتیویژن، در پاسخ به سوالی پیرامون روند توسعه کلی سری می‌گوید که عملکرد کلی سری Call of Duty همچنان بسیار قدرتمند است. هیرشبرگ گفت که با وجود بازخوردهای منفی و ناامیدکننده، تعداد کاربران ماهانه فعال بازی Infinite Warfare همچنان با رکورد نیمه دوم سال گذشته میلادی یکسان است. با این حال هیرشبرگ از ذکر آمار و ارقام دقیق خودداری کرد.

هیرشبرگ یکی از علل اصلی ثبات کاربران فعال ماهانه بازی را عرضه محتوای الحاقی دانست که برای بازی Infinite Warfare و بازی Modern Warfare Remastered منتشر شده‌اند. وی همچنین از بسته الحاقی Zombies Chronicles هم تقدیر کرد و گفت که این بسته نشان‌دهنده قدرت حالت زامبی سری Black Ops است. هیرشبرگ گفت که در مجموع، چند ماه اخیر نشان‌دهنده عظمت، قدرت و پایداری سری Call Of Duty بوده است. هیرشبرگ در مورد بازی Call Of Duty: WW2 گفت:

در مورد بازی Call Of Duty: WWII که احتمالا از بیشترین اهمیت ممکن هم برخوردار است، معتقدیم که بازی درستی را برای عرضه در زمانی مناسب تولید کرده‌ایم و تغییرات ایجاد شده برای سری زمان‌بندی بسیار خوبی داشته و استقبال خوبی از آن شده است.

هیرشبرگ به طور خاصی از واکنش مثبت طرفداران و منتقدان پس از تجربه بخش چندنفره بازی در نمایشگاه E3 2017 یاد کرد. وی افزود که تریلر رونمایی بازی در تاریخ سری Call Of Duty بیشترین لایک را دریافت کرده و تریلر زامبی بازی هم که در نمایشگاه کامیک کان به نمایش درآمد، بیشترین لایک را در میان تریلرهای زامبی سری داشته است.

بتای بخش چندنفره بازی Call Of Duty: WW2 از تاریخ ۲۵ لغایت ۲۸ آگوست (۳ تا ۶ شهریور) برای بازیکنان پلی استیشن 4 که بازی را پیش خرید کرده‌اند در دسترس قرار خواهد گرفت.

در دیگر اخبار مربوط به اکتیویژن، هیرشبرگ از احتمال ساخت ریمسترهای بیشتر، پس از موفقیت بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy خبر داد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده