// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

عرضه سه گانه اصلی Dragon Quest برای پلی استیشن 4 و 3DS

در بخشی از فستیوال تابستانه‌ی Dragon Quest، اسکوئر انیکس، ناشر این سری، تایید کرد که سه نسخه‌ی اول Dragon Quest به زودی برای پلی‌استیشن 4 و 3DS عرضه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس طی فستیوال تابستانه‌ی Dragon Quest تایید کرد که سه نسخه‌ی اول این سری به زودی برای پلی‌استیشن 4 و 3DS در ژاپن منشر می‌شود. نسخه اول و دوم Dragon Quest در تاریخ ۱۹ مرداد (۱۰ آگوست) عرضه می‌شوند. تاریخ انتشار Dragon Quest III نیز، تا پایان ماه میلادی جاری (مرداد-شهریور) برنامه‌ریزی شده است. با اینکه رویداد تابستانه‌ی Dragon Quest بیشتر روی مردم ژاپن تمرکز دارد، ولی با توجه‌ به پورت‌های مختلف سری روی گوشی‌های موبایل و عرضه‌ی آن‌ها در جهان می‌توان انتظار داشت که سه نسخه‌ی اول Dragon Quest با تاخیر در کشورهای غربی نیز منتشر شود.

سری Dragon Quest که در غرب با نام Dragon Warrior شناخته می‌شود، ابتدا روی NES عرضه شد و تمام نسخه‌های آن دارای خط زمانی و ویژگی‌های یکسانی است. طرفداران، این سری را با سه‌گانه‌های ادریک، لوتو و نام‌های دیگر می‌شناسند. در اولین نسخه از سری Dragon Quest‌، بازیکن ادریک را کنترل می‌کند و وظیفه‌ی کشتن Dragon Lord را، که دلیل اصلی نابودی Alefgard است، به عهده می‌گیرد.

اولین بازی سری Dragon Quest هم‌اکنون برای تمامی بازیکنان ژاپنی که بازی Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age را روی پلی استیشن 4 یا 3DS تمام کرده‌اند، به‌صورت رایگان قابل بازی است. به احتمال زیاد اسکوئر انیکس این ویژگی را در نسخه‌ی غربی، که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شود، نیز می‌گنجاند و پس از آن سه‌گانه‌ی نخست بازی Dragon Quest را در غرب هم عرضه می‌کند.

در فستیوال تابستانی Dragon Quest، اسکوئر انیکس بازی Dragon Quest Builders 2 را برای نینتندو سوییچ تایید و همچنین تعداد نسخه‌های فرستاده‌شده به خرده‌فروشی‌ها و فروخته‌‌شده به‌صورت دیجیتالی بازی Dragon Quest XI را ۳ میلیون عدد اعلام کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده