// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

بازی جدید توسعه دهندگان Spelunky با نام UFO 50 معرفی شد

کمپانی Mossmouth، سازنده‌ی بازی Splunky بازی جدید خود را با نام UFO 50 معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Mossmouth که همگی آن را به عنوان سازنده‌ی بازی Spelunky می‌شناسیم، یک پروژه با نام UFO 50 را معرفی کرد که در سال ۲۰۱۸ ابتدا برای کامپیوتر و سپس سایر پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

درواقع مجوعه UFO 50، تشکیل شده از ۵۰ بازی مختلف هشت بیتی که قطعا در این میان، شاهد بازی‌هایی در ژانر و سبک‌های مختلفی خواهیم بود. همچنین یک سوم بازی‌های در نظر گرفته شده، دارای حالت مشارکتی یا بخش چند نفره‌ی رقابتی هستند. از طرفی این بازی‌های مستقل، همگی توسط بازیسازان مطرح این سبک نظیر اسپلانکی دانول، تایم بارونز، اسکورپولاک و مدهوس توسعه داده شده‌اند.

همچنین تیم توسعه‌ی UFO 50 از اشخاصی نظیر درک یو، اریک سرک، جان پری، پال هابنس و اوجیرو فوموتو تشکیل شده است. از طرفی بازی‌های در نظر گرفته شده از نظر مدت زمان تمام کردن، تقریبا کوتاه‌تر از بازی‌های مرسوم هشت بیتی دهه‌ی ۸۰ هستند اما، تیم سازنده قصد دارد تمام تلاش خود را انجام دهد تا بازیکنان حس و حال یک بازی کامل را داشته باشند نه یک مینی گیم که در کمترین زمان به اتمام می‌رسد.

البته در این میان یک نکته وجود دارد و آن هم این است که اتمام تمام بازی‌ها، به بیش از ۱۰۰ ساعت زمان نیاز دارد. این مجموعه در پشت پرده دارای یک داستان است و در جریان آن، گروهی به عضویت یک کمپانی تخیلی در می‌آیند و بازی‌های بزرگ و عالی را در دهه‌ی ۸۰ می‌سازند. این تیم از یک سری المان‌های رنگی و سایر محدودیت‌ها استفاده می‌کنند تا بتوانند اعتبار آن‌ها (کمپانی تخیلی) را به دست بیاورند.

در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به مجموعه UFO 50 را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Aotf
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده