نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۷

کمپین کیک استارتر بازی Beyond-Human آغاز شد

Beyond-Human بازی‌ای در سبک مترویدونیا است که از آثاری چون Mega Man و Devil May Cry الهام گرفته و حال کمپین کسب بودجه آن آغاز شده است. 

استودیو مستقل دامینو۹۹، بازی جدید خود را با نام Beyond-Human معرفی کرده است. این بازی در سبک مترویدونیا بوده و سازندگان اعلام کرده‌اند که در آن، از بازی‌هایی چون Devil May Cry، Mega Man و Guacamelee الهام گرفته‌اند. البته این بازی برای ساخته‌شدن، نیاز به بودجه دارد و سازندگان تصمیم گرفته‌اند بودجه ساخت بازی را از طریق کیک استارتر تامین کنند. 

کمپین کیک استارتر بازی در حالی آغاز شده که سازندگان قصد دارند ۲۹ هزار دلار از طریق آن کسب کنند و تا زمان نوشتن این مطلب که هنوز ۲۸ روز تا پایان کمپین باقی مانده، در حدود ۶ هزار دلار از این مبلغ جمع‌آوری شده است. علاوه بر این استودیو دامینو۹۹ یک نسخه دمو قابل‌بازی از Beyond-Human هم منتشر کرده که می‌توانید آن را دانلود کنید.

Beyond-Human در جهانی پسا آخرالزمانی جریان دارد که در آن موجودات فضایی به زمین حمله کرده‌اند. گیمر در بازی نقش شخصیت آدام را ایفا خواهد کرد که دچار فراموشی شده و هویت خودش را به یاد ندارد. این بازی همچنین گرافیکی ۱۶ بیتی و پیکسلی خواهد داشت و شاهد ۶ منطقه، ۶ باس فایت، ۶ سلاح و چندین مینی باس در بازی خواهیم بود. سازندگان فعلا تاریخ انتشاری برای بازی اعلام نکرده‌اند اما پلتفرم‌های مقصد آن کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا خواهند بود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده