نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

مسابقات TI 7 بازی Dota 2: باکس ایمورتال Trove Carafe منتشر شد

طبق سنت سالانه‌ی مسابقات The International بازی Dota 2 نهایتا باکس ایمورتال مخصوص گزارشگران با نام Trove Carafe منتشر شد.

هر ساله به جز سه جعبه‌ی مخصوص آیتم‌های ایمورتال بوک مسابقات The International، دو باکس جداگانه با امضای گزارشگران (Autograph) این تورنمنت نیز عرضه می‌شود که با نام Lockless Luckvase و Trove Carafe شناخته می‌شوند. امسال بعد از پایان مرحله‌ی گروهی تنها شاهد انتشار باکس ایمورتال Trove Carafe هستیم و خبری از اضافه شدن باکس ایمورتال Lockless Luckvase به بازی نیست. باکس ایمورتال Trove Carafe از طریق بخش فروشگاه بازی با قیمت ۳.۹۹ دلار قابل خریداری است و این صندوق را می‌توان با امضای یکی از گزارشگر‌های مسابقات نیز تهیه کرد که در این صورت قیمت آن به ۴.۹۹ دلار افزایش می‌یابد.

در این صندوق هشت آیتم ایمورتال با شانس دریافت معمول از هیروهای Jakiro ،Oracle ،Shadow Demon ،Phantom Lancer ،Anti-Mage ،Troll Warlord ،Faceless Void و Beastmaster وجود دارد. همچنین یک آیتم ایمورتال با شانس دراپ Rare از هیروی Invoker، یک صندوق طلایی با شانس دراپ Very rare و یک Courier با شانس دراپ Ultra rare در این صندوق به چشم می‌خورد. صندوق طلایی موجود در باکس Trove Carafe، آیتم‌های ایمورتال سه هیروی Shadow Demon ،Monkey King و Sniper را با شانس دریافت معمول و آیتم ایمورتال هیروی Anti-Mage را با شانس دریافت Rare و به صورت طلایی در اختیار می‌گذارد. آخرین آیتم این باکس نیز یک کوریر Mythical است که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد و تاریخ انتشار مشخصی نیز برای آن تعیین نشده است.

Trove Carafe Treasure Dota 2

محتویات صندوق ایمورتال Trove Carafe

Trove Carafe Treasure Dota 2

محتویات صندوق طلایی ایمورتال Trove Carafe

همانند سال‌های گذشته امکان خرید این باکس با امضای یکی از گزارشگر‌های مسابقات امکان‌پذیر است و برای این امر تنها کافی است که گزارشگر مورد نظر خود را از طریق پنجره‌ی Autograph انتخاب و به خریداری این باکس اقدام کنید. شایان ذکر است که در حال حاضر امکان خریداری آیتم‌های ایمورتال این باکس از طریق بخش مارکت استیم نیز وجود دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده