نویسنده: محمود محرابی
// سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷

توضیحات ناتی داگ در مورد بازی Uncharted: The Lost Legacy

سونی با انتشار ویدیویی جدید، توضیحاتی در مورد مراحل ساخت بازی Uncharted: The Lost Legacy ارائه کرد.

همانطور که اخبار بازی زومجی را دنبال کرده‌اید، می‌دانیم که بازی Uncharted: The Lost Legacy در اواخر شهریور ماه منتشر شود. سونی ویدیوی جدیدی منتشر کرد که در آن توسعه دهندگان بازی در ناتی داگ نظرات خود در مورد این نسخه از بازی را بیان می‌کنند. برخلاف نسخه‌های دیگر این بازی، نیتن دریک شخصیت اصلی این بازی نیست و بازیکنان در نقش Chloe Frazer و Nadine Ross که در Uncharted 4 حضور داشتند، بازی خواهند کرد.

شاون اسکایگ در مصاحبه‌ی خود در وبسایت VideoGamer دلیل استودیو ناتی داگ برای استفاده نکردن از دریک را اینگونه توضیح داد که در Uncharted 4 داستان دریک جمع بندی شده بود. او در ادامه گفت که در استودیو ناتی داگ به دنبال شخصیتی بودیم تا بتوانیم به نوعی میراث Uncharted را ادامه دهیم.

در ادامه کورت مارگنو مدیر اجرایی بازی گفت که مهم است که طرفداران مجموعه‌ آنچارتد بدانند که این مجموعه بزرگ‌تر از نیتن دریک است. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید توسعه دهندگان می‌گویند:

در ابتدا قرار بود که بازی Uncharted: The Lost Legacy کمی کوچکتر و جزئی‌تر باشد. ولی هرچه در مسیر توسعه‌ی بازی قرار گرفتیم، بازی گسترده‌تر و به وسعت بازی افزوده شد. 

ناتی داگ از Uncharted: The Lost Legacy انتظار دارد که بتواند روی پای خود بایستد. همچنین اینطور که به نظر می‌آید قبل از اینکه کلوئی و نادین انتخاب شوند، سم و سالی هم از گزینه‌های مورد بررسی بودند. بازی Uncharted: The Lost Legacy قرار است در تاریخ ۳۱ شهریور ماه برای PS4 با قیمت ۴۰ دلار منتشر شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی می‌توانید به اخبار گذشته در مورد این بازی در زومجی سر بزنید. در ادامه شما را به دیدن ویدیو منتشر شده از سونی دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو در سایت آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده