// دوشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

ویدیو جدید بازی Sonic Mania، بخش های مختلف گیم پلی را به نمایش می گذارد

در جدیدترین ویدیوی بازی Sonic Mania، صحنه‌هایی از بخش‌های مختلف گیم‌پلی این بازی به نمایش گذاشته شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا یک ویدیو استریم شده از بازی Sonic Mania منتشر شده است که در جریان آن، شاهد استیج‌ها و بخش‌های مختلف این بازی هستیم.

یکی از بخش‌های جالبی که در بازی Sonic Mania قرار داده شده است، بخش Time Attack که به شما اجازه می‌دهد به صورت آزادانه در محیط بدوید و با توجه به زمانی که در اختیار دارید، بیشترین مقدار حلقه و آیتم‌های دیگر را جمع‌آوری کنید. نکته‌ی جالب این حالت این است که اصلا هیچ دکمه‌ی Pause برای شما در نظر گرفته نشده است.

همچنین در ادامه‌ی این ویدیو شاهد صحنه‌هایی از مراحل مختلف بازی اصلی و دو بخش مراحل جایزه‌ای و مراحل مخصوص هستیم که در جریان‌ آن‌ها باید به تعقیب و گریز‌های مختلف یا سکو بازی و حل معما و دریافت حلقه‌های معروف دنیای سونیک بپردازید. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

بازی Sonic Mania در واقع یک اثر دوبعدی از مجموعه سونیک است که حال و هوای نسخه‌ی سگا جنسیس را برای شما به‌وجود می‌آورد. این بازی شامل مراحل قدیمی سونیک و یک سری مراحل جدید نیز می‌شود. بازی Sonic Mania در تاریخ ۲۴ مرداد ماه (۱۵ آگوست) روی نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده