نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

انتشار اولین تریلر و تاریخ انتشار فصل سوم سریال Mr. Robot

شبکه USA اولین تریلر فصل سوم سریال Mr. Robot را منتشر و تاریخ پخش فصل سوم این سریال را رسما تایید و اعلام کرد.

سرانجام شبکه USA اولین تریلر فصل سوم سریال آقای ربات (Mr. Robot) را منتشر کرد. علاوه بر این، این شبکه تاریخ شروع پخش فصل سوم این سریال محبوب و پرطرفدار را نیز اعلام کرده است. این تریلر دموکراسی (Democracy) نام دارد و نشان می‌دهد که دموکراسی در فصل سوم سریال Mr. Robot در حال سقوط است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر نسبتا کوتاه و مرموز را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

علاوه بر این، شبکه USA اعلام کرد که فصل سوم سریال Mr. Robot در تاریخ ۱۱ اکتبر امسال (۱۹ مهر) از این شبکه به‌روی آنتن خواهد رفت. فصل سوم این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است. در اولین تریلر این سریال، برای اولین بار شخصیت جدید اروینگ با بازی بابی کاناوله، را مشاهده کردیم. پیش از انتشار اولین تریلر این سریال، شبکه USA اولین تصویر کاناوله را در فصل سوم سریال Mr. Robot منتشر کرده بود که پس از آن مشخص شد که یک کد مخفی در این تصویر وجود دارد که برخی از طرفداران توانستند به اطلاعاتی از فصل سوم این سریال از جمله تاریخ انتشار آن دسترسی پیدا کنند. همچنین طرفداران قادر بودند که اولین تیزر تریلر فصل سوم سریال Mr. Robot را نیز مشاهده کنند.

Mr. Robot Season 3

سریال Mr. Robot روایت‌گر زندگی الیوت الدرسون، مهندس امنیت رایانه‌ای و مبتلا به اختلال اضطراب اجتماعی و افسردگی است که توسط فردی با نام مستعار Mr. Robot برای عضویت در گروهی به نام fsociety که متشکل از چندین هکتیویست است، برگزیده می‌شود. به دنبال حوادث هک شرکت چند ملیتی ایول کورپ در پایان فصل اول، در فصل دوم به بررسی پیامدهای این حمله و همچنین کنترل توهم الیوت پرداخته می‌شود. همچنین اتفاقات فصل سوم سریال Mr. Robot از زمان به پایان رسیدن فصل دوم این سریال آغاز خواهد شد. فصل دوم این سریال با یک کلیف هنگر مهم و بزرگ به پایان رسید.

رامی ملک، کریستین اسلیتر، بابی کاناوله، پورتیا دوبلدی، مارتین والستروم، کارلی چایکین، گریس گامر، بی‌دی ونگ، مایکل کریستوفر و استفانی کورنلیوسن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Mr. Robot حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. کار ساخت، نوشتن فیلمنامه و کارگردانی این سریال بر عهده سم اسماعیل است و او به همراه استیو گولین و چاد همیلتون به عنوان تهیه‌کننده نیز در این سریال حضور دارد. سریال Mr. Robot در بخش‌های مختلف نامزد و برنده جوایز امی و گلدن گلوب نیز شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده