نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

بازی The Last of Us: Part ll به احتمال زیاد در سیاتل جریان خواهد داشت

به‌تازگی یکی از کاربران اطلاعات جالبی از عکس‌های منتشر شده از بازی The Last of Us: Part ll به‌دست آورده‌ که تا حدودی مکان بازی را مشخص می‌کند.

با این‌که تا امروز اطلاعات کمی از قسمت دوم بازی محبوب و مشهور The Last of Us منتشر شده، اما به تازگی یکی از کاربران وب‌سایت ردیت با نام Volsboy با بررسی و مقایسه تصاویری از بازی The Last of Us: Part 2 که در جریان رویداد PSX 2016 منتشر شده بود، به این نتیجه رسیده است که به احتمال قوی بخشی از این بازی قرار است در شهر سیاتل واقع در ایالت واشنگتن امریکا جریان داشته باشد.

در تصویر اول که به بازی The Last of Us: Part 2 تعلق دارد، نمایی از یک پارکینگ عمومی که در نور آتش می‌درخشد، به چشم می‌خورد. اگرچه در تصویر مربوط به بازی، تعدادی ماشین و تصاویری محو از درختان و فردی شنل‌پوش نیر حضور دارند، اما با مقایسه دقیق‌تر این تصویر با تصویر بعدی که به پارکینگی عمومی در سیاتل تعلق دارد، به راحتی به شباهت‌های موجود بین این دو تصویر پی‌ می‌برید.

The Last of Us: Part ll

تصویر مربوط به بازی The Last of Us: Part ll

The Last of Us: Part ll

نمایی از پارکینگ عمومی سیاتل

اما در تصویر بعدی، ساختمانی به چشم می‌خورد که روی آن با فونتی خاص و واضح عبارت Driftwood نوشته شده است. این ساختمان که به یکی از شعب برند لوازم ورزشی Driftwood تعلق دارد، درست روبه‌روی ساختمان Buttnick در سیاتل واقع شده است.

حالا اگر نگاه دقیق‌تری به قسمت سمت راست تصویر دوم بیندازید، بخشی از عبارت Driftwood به وضوح قابل تشخیص است.

The Last of Us: Part ll

نمایی از ساختمان Buttnick در سیاتل

The Last of Us: Part ll

تصویر مربوط به بازی The Last of Us: Part ll

به عنوان آخرین مثال نیز می‌توان به علائم پارک شهر سیاتل اشاره کرد که از یک حرف P در دایره‌ای آبی رنگ تشکیل شده و خب دیگر نیازی نیست که بگوییم در بازی هم نشانه‌ای کاملاً مشابه دیده می‌شود!

در نهایت نیز این کاربر وب‌سایت Reddit ادعا کرده که پارکینگ عمومی تصویر اول و ساختمان Buttnick در شهر سیاتل در مسیر یکدیگر واقع شده‌اند.

The Last of Us: Part ll

تصویری هوایی از شهر سیاتل

چه شهر سیاتل جزئی از بازی The Last of Us: Part ll باشد و چه نباشد، به خاطر داریم که نسخه اول بازی نیز در چندین ایالت مختلف امریکا مانند تگزاس، وایومینگ و یوتا جریان داشت.

اگرچه بازی The Last Of Us: Part 2 به E3 2017‌ نرسید، اما کارگردان بازی یعنی نیل دراکمن (Neil Druckmann) پیش از این و در جریان رویداد PSX 2016 اطلاعاتی از بازی را منتشر کرده بود. کمپانی سونی در جریان این رویداد علاوه بر انتشار خبر نسخه بعدی بازی The Last of Us اعلام کرد که بروس استرلی (Bruce Straley)، دیگر کارگردانی مجموعه را بر عهده نخواهد داشت و در عوض وی به عنوان دستیار نویسنده با هالی گروس (Halley Gross)، نویسنده سریال Westworld، همکاری خواهد کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده